دانشجوی بدهکار مشمول جریمه دیرکرد می‌شود/ عدم استفاده از خدمات بانکی

دانشجوی بدهکار مشمول جریمه دیرکرد می‌شود/ عدم استفاده از خدمات بانکی

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویی اعلام کرد: دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان از سال آینده مشمول جریمه دیرکرد می شوند.

دکتر فردین تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشجویانی که از سال های قبل به صندوق رفاه دانشجویان بدهکار هستند مشمول جریمه دیرکرد حداقل 12 درصدی می شوند.

وی افزود: البته اینکه دانشجو چند درصد مشمول جریمه دیرکرد شود به مصوبه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان بستگی دارد ولی حداقل 12 درصد اعلام شده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویی افزود: همچنین در آینده نزدیک بدهکاران صندوق رفاه دانشجویی در زمره بدهکاران بانکی کشور قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان به دنبال راهکارهایی است که بدهکاران صندوق رفاه در زمره بدهکاران بانکی کشور قرار بگیرند و در صورتی که با صندوق تسویه نکرده باشند نتوانند از خدمات بانکی بهره مند شوند.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر ناصر مطیعی -رئیس صندوق رفاه دانشجویان نیز اعلام کرده بود: جریمه‌ای که برای این افراد پیش‌بینی شده بود به اینصورت بود که فرد باید به ماخذ 12 درصد ضربدر مبلغ وامی که پرداخت آن به تعویق افتاده است، ضربدر مدت زمان تعویق، تقسیم بر 360 روز پرداخت کند.

تعداد بازدید : 541

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید