راه اندازي رشته هاي نوين در دانشگاه شهيد چمران اهواز

راه اندازي رشته هاي نوين در دانشگاه شهيد چمران اهواز

رئیس دانشگاه شهید چمران با اشاره به راه اندازي رشته هاي نوين در دانشگاه شهيد چمران تحت عنوان دانشکده علوم و فنون نوين گفت: در اين دانشکده رشته هاي نظير نانو تکلونوژي و بيوتکنولوژي ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رعايايي - رئیس دانشگاه شهيد چمران با بيان اينکه دانشگاه شهيد چمران در سال ۳۴ افتتاح شد، اظهار داشت: در حال حاضر، اين دانشگاه ۱۳ دانشکده دارد و در اين دانشکده ها ۱۶ هزار دانشجو و ۵۵۰ هيأت علمي مشغول به فعاليت هستند.

وی افزود: در اين دانشگاه هزار دانشجوي دکتري، بيش از ۳ هزار دانشجو در مقطع ارشد و ۱۱ هزار دانشجو در مقطع کارشناسي مشغول به تحصيل هستند.

رئیس دانشگاه شهيد چمران با اشاره به تمرکز اين دانشگاه بر گسترش آموزش عالي اظهار داشت: با توجه به پيشينه تاريخي استان خوزستان در صدد هستيم تا دانشگاه جامع هنر را راه اندازي کنيم و يک دانشکده باستان شناسي در شوش تأسيس کرده ايم و دانشکده اي ديگر نيز در شوشتر مشغول به فعاليت است و دانشکده اي ديگر در زمينه تئاتر و سينما در آبادان راه اندازي خواهد شد.

رعايايي به راه اندازي رشته هاي نوين در دانشگاه شهيد چمران تحت عنوان دانشکده علوم و فنون نوين اشاره کرد و گفت: در اين دانشکده رشته هاي نظير نانو تکلونوژي و بيوتکنولوژي ارائه خواهد شد.

تعداد بازدید : 487

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید