دانشگاه علوم پزشکي تبريز دانشجوي دکتري پژوهشي می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکي تبريز دانشجوي دکتري پژوهشي می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکي تبريز برای سال تحصیلی 95 - 94 دانشجوي دوره دکتري تخصصي پژوهشي را در 3 مرکز تحقیقاتی می پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پذيرش دانشجو در دوره های دکتری تخصصی پژوهشی با ثبت نام و انجام مصاحبه صورت می گیرد. داوطلبان باید علاوه بر دارا بودن شرايط عمومي و اختصاصی، باید دارای دانشنامه دکتري عمومي (پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي)، دكتري حرفه اي دامپزشكي، دكتري حرفه اي علوم آزمايشگاهي و كارشناسي ارشد از يكي از دانشگاههاي داخل يا خارج كشور مورد تائيد وزارتين بهداشت، و علوم باشند.

داوطلبان داراي مدارك تحصيلي بالاتر [دكتري تخصصي (PhD) ، تخصصي باليني (دستياري) و فوق تخصصي و فلوشيپ] در صورت پذيرفته شدن در دوره ملزم به پرداخت هزينه هاي تحصيل خود براساس تعرفه شعب بين الملل دانشگاههاي وابسته به وزارت بهاشت هستند.

دارندگان مدارك معادل كارشناسي ارشد مجاز به شركت در اين دوره نیستند. داشتن حداقل دو مقاله تحقيقي اصيل منتشر شده در مجلات معتبر نمايه شده بين المللي
  Pub Med
يا ISI به عنوان نويسنده اول يا مسئول الزامی است. داوطلبان باید از ارسال بيش از دو مقاله ذكر شده و هر گونه مدارك غير از مدارك ذكر شده خودداري کنند.

عدم اشتغال به تحصيل همزمان در دوره هاي دكتري تخصصي (PhD) ، تخصصي باليني (دستياري) و يا بالاتر در كليه مؤسسات آموزشي و تحقيقاتي كشور با ارائه برگه تعهد محضري الزامی است. تحصيل در مقطع دكتري تخصصي پژوهشي تمام وقت است بنابراين هر گونه اشتغالي براي دانشجو ممنوع است جهت عدم اشتغال ارائه تعهد محضري الزامي است.

همچنین به منظور تحقق ارتباط دانشگاه و صنعت و تقويت بنيه علمي صنعت خصوصي مراكز مجري دوره هاي تخصصي پژوهشي  مي توانند از بين داوطلبان مؤسسات خصوصي ، مطابق مفاد آئين نامه دكتري تخصصي پژوهشي، دانشجو بپذيرند منوط به اينكه به صورت بورس موسسات خصوصي پذيرش مي شوند و اين دسته از داوطلبان بايد داراي شرايط ورود به دوره باشند و عناوين پايان نامه پذيرفته شدگان بورس موسسات خصوصي بايد منطبق با نيازهاي موسسه سفارش دهنده و در جهت حل معضلات و نيازهاي سلامت و مورد تائيد استاد راهنما باشد.

 دانشجو در هنگام ثبت نام طبق مقررات موظف به سپردن تعهد رسمي به مؤسسه مي باشد كه در صورت انصراف و يا به اتمام نرساندن دوره در مدت مجاز تحصيل، متعهد به پرداخت غرامت به موسسه مي شود.

پذیرش 4 نفر در مركز تحقيقات علوم اعصاب در گرایش های تروماي مغز، ضايعات ستون فقرات و نخاع، نورواورولوژي، بيومكانيك ستون فقرات

پذیرش 2 نفر در مركز تحقيقات كاربردي داروئي در گرایش های علوم داروئي (كرايش داروهاي مؤثر  در كبد چرب) و علوم داروئي گرايش فارماسيوتيكس

پذیرش 2 نفر در مركز تحقيقات علوم تغذيه در گرایش های ريزمغذي ها و بيماري هاي مزمن و تغذيه سلولي و مولكولي

ثبت نام آنلاین و انجام مصاحبه و پذيرش دانشجو از 30 بهمن 93 تا 20 اردیبهشت 94 انجام می گیرد. كارت ورود به جلسه 18 خردادماه 94 در دانشگاه علوم پزشكي تبريز توزیع می شود و مصاحبه در روزهای 19 تا 23 خردادماه 94 انجام می گیرد

تعداد بازدید : 566

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید