جزئیات ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال در ۵ شهر اعلام شد

جزئیات ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال در ۵ شهر اعلام شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد جزئیات زمان برگزاری و نحوه ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال در ۵ شهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: ثبت نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز یکشنبه سوم اسفند ماه آغاز شد. متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند بصورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در شهرهاي رشت، شيراز و كرمانشاه در روز شنبه ۱۰ ارديبهشت ماه سال ۹۴ برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون در روز چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ماه از طریق results.ielts.org اعلام می شود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره انصراف و انتقال زمان آزمونها و تغيير ماژول از آكادميك به جنرال و بالعكس گفت: پس از ثبت نام قطعي تنها پيش از بازه زماني ۳۵ روز مانده به تاريخ كتبي این کار امكان پذير است.

علوی فاضل در ادامه درباره این آزمون در دو شهر همدان و اصفهان خاطرنشان کرد: ثبت نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال در این شهرها نیز از امروز يكشنبه سوم اسفند ماه آغاز شده است و متقاضیان برای ثبت نام می توانند بصورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در شهرهاي همدان و اصفهان در روز شنبه ۲۹ فروردين ماه سال ۹۴ برگزار خواهد شد و نتایج آن در روز شنبه ۱۲ ارديبهشت ماه از طریق results.ielts.org اعلام می شود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تأكيد کرد: متقاضیان برای هرگونه سوال یا ابهامی با شماره تماس های ۶۶۳۴۸۸۶۲- ۶۶۳۴۸۸۵۶ دفتر مرکزی آیلتس تماس حاصل کنند.

تعداد بازدید : 503

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید