کارت کنکور دکتری ۹۴ منتشر شد/ امکان رفع نقص تا پنجشنبه

کارت کنکور دکتری ۹۴ منتشر شد/ امکان رفع نقص تا پنجشنبه

توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۴ از امروز سه شنبه ۱۲ اسفند آغاز شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۴ برای پذیرش دانشجو دوره روزانه، نوبت دوم ( شبانه)، پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در ۷ گروه آموزشی و ۲۵۰ کد رشته امتحانی روز ۱۵ اسفندماه برگزار می شود.

۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند. در واقع ۴۳.۴۰ درصد داوطلبان زن و ۵۶.۶۰ درصد داوطلبان مرد هستند.

کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما از امروز سه شبه ۱۲ اسفند تا ۱۴ اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان ضرورت دارد با درج اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات شماره پرونده و یا اطلاعات کارت ثبت نام، از کارت خود پرینت تهیه کنند.

داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالي در كارت شركت در آزمون باید صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ يكي از روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۳ و ۱۴ اسفند به حوزه‌هاي‌ رفع نقص كارت (مندرج در جدول شماره ۲ اطلاعيه) مراجعه کنند.

چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ (شامل نام خانوادگي و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كدملي، معدل مقطع كارشناسي، تاريخ فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، موسسه فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، معدل مقطع كارشناسي ارشد، تاريخ فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، هيأت علمي (مربي آموزشي رسمي)، دانشگاه محل خدمت مربيان آموزشي رسمي، متقاضيان رشته‌هاي تحصيلي بورسيه خارج از كشور) كارت شركت در آزمون مشاهده کردند لازم است براي اصلاح آن از طريق لينك مربوط حداكثر تا ۱۵ اسفندماه منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان در صورتي كه نسبت به بندهاي ۳ و ۷ (جنس و معلوليت) كارت شركت در آزمون مغايرتي مشاهده کردند باید در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ اسفندماه به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند تا مشكل برطرف شود. درباره بندهاي ۱۲ و ۲۱ (نام رشته امتحاني و محل برگزاري آزمون) هيچگونه تقاضايي پذيرفته نخواهد شد.

تعداد بازدید : 533

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید