میرزاده برای توضیح در خصوص افزایش شهریه‌ها به مجلس می‌رود

میرزاده برای توضیح در خصوص افزایش شهریه‌ها به مجلس می‌رود

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد به خاطر افزایش شهریه به این کمیسیون شکایت کرده اند گفت: رئیس دانشگاه آزاد برای پاسخ در خصوص علت افزایش شهریه ها به کمیسیون آموزش می آید.

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه با میرزاده رئیس دانشگاه آزاد گفت: کمیسیون آموزش در آخر سال با مسئولان دانشگاه ها جلسه ای را برگزار می کند و با دانشگاه آزاد هم جلسه ای را داریم که قرار است در این جلسه در خصوص بهبود وضعیت علمی دانشگاه آزاد، آخرین وضعیت و پیشرفت تامین کادر آموزشی و جذب اعضای هیئت علمی، برنامه های دانشگاه آزاد برای تحصیلات تکمیلی سوالاتی را از میرزاده مطرح می کنیم.

وی با بیان اینکه در خصوص افزایش شهریه ۱۵ درصدی برای سال ۹۴ چند مورد شکایت از سوی دانشجویان واحد های مختلف دانشگاه آزاد به کمیسیون آموزش رسیده است، گفت: لذا طی جلسه ای از میرزاده در خصوص علت افزایش شهریه دانشجویان در سال ۹۴ سوالاتی را مطرح خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: کمیسیون آموزش شخصا در خصوص افزایش شهریه ها توسط دانشگاه ها اگر مراحل قانونی آن بطور کامل طی شده و به تصویب هیئت امنا رسیده باشد دخالتی نمی کند و تنها زمانی وارد سوال و بررسی در این خصوص می شود که شکایتی از سوی دانشجویان نسبت به افزایش شهریه ها به کمیسیون ارائه شود.

 هفته گذشته خبرگزاری مهر اولین خبر را درخصوص افزایش ۱۵درصدی شهریه متغیر دانشجویان ورودی مهر ۹۳ و ۳۰ درصدی شهریه  متغیر و ثابت دانشجویان ورودی مهر ۹۴ دانشگاه آزاد منتشر کرد، هرچند که پس از پایان جلسه هیئت امنای مرکزی خبری در این خصوص از سوی دانشگاه آزاد منتشر نشد اما زاهدی از بررسی افزایش ۱۵ درصدی شهریه ها در جلسه با میرزاده خبر داده است.

تعداد بازدید : 517

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید