اعلام زمان مصاحبه پذيرفته شدگان پژوهش محور دانشگاه آزاد

اعلام زمان مصاحبه پذيرفته شدگان پژوهش محور دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذيرفته شدگان ۷ رشته دكتري پژوهش محور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر در خصوص رشته هاي اعلام شده براي مصاحبه خاطرنشان كرد: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته شامل: مهندسي مكانيك-طراحي جامدات، علوم باغباني- گياهان دارويي ادويه اي و نوشابه اي، علوم باغباني- ميوه كاري، علوم باغباني- سبزي كاري، علوم باغباني- گياهان زينتي، مديريت- مديريت مالي، حسابداري در سايت اعلام شده است.

علوی فاضل افزود: پذيرفته شدگان باید در روزهاي مصاحبه مداركي شامل: اصل مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد به ضميمه ريز نمرات دو مقطع، طرح تحقيقاتي و فرم پروپزال، سوابق و توليدات علمي و يك نسخه از پايان نامه كارشناسي ارشد خود را به همراه داشته باشند.

وی تاکید كرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذيرفته شدگان اين مقطع الزامي است. اساتيد باید آخرين حكم كارگزيني خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: چنانچه پذيرفته شده اي طرح پژوهشي خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنماي خود را قبل از جلسه مصاحبه تغيير داده و فرم طرح تحقيقاتي را دوباره تكميل كند و به تاييد استاد راهنماي جديد برساند.

علوی فاضل گفت: زمان مصاحبه سایر رشته های دکتری پژوهش محور نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

تعداد بازدید : 532

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید