زمان مصاحبه ۷ رشته دوره دكتري پژوهش محور اعلام شد

زمان مصاحبه ۷ رشته دوره دكتري پژوهش محور اعلام شد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته پذيرفته شدگان دكتري پژوهش محور در سایت www.azmoon.net اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی علوی فاضل گفت: پذيرفته شدگان دكتري پژوهش محور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

وی در خصوص رشته هاي اعلام شده براي مصاحبه اظهار داشت: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته شامل برنامه ریزی درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی سلامت، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی و مشاوره در سايت اعلام شده است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: پذيرفته شدگان مي بايست در روزهاي مصاحبه مداركي شامل: اصل مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد به ضميمه ريز نمرات ۲ مقطع، طرح تحقيقاتي و فرم پروپزال، سوابق و توليدات علمي و يك نسخه از پايان نامه كارشناسي ارشد خود را به همراه داشته باشند.

علوي فاضل گفت: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذيرفته شدگان اين مقطع الزامي است. اساتيد مي بايست آخرين حكم كارگزيني خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

وي افزود: چنانچه پذيرفته شده اي طرح پژوهشي خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنماي خود را قبل از جلسه مصاحبه تغيير داده و فرم طرح تحقيقاتي را دوباره تكميل كند و به تاييد استاد راهنماي جديد برساند

تعداد بازدید : 531

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید