ثبت نام آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد آغاز شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT آغاز شده است و تا شنبه ۲۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند بصورت آنلاین روی وب سایت ept.iauset.com اقدام کنند

معاون سنجش و پذیرش درخصوص گسترش مراکز برگزاری آزمون EPT گفت: ما در پی آن هستیم که تا حد امکان رفاه داوطلبان را فراهم کرده و از تردد آنها و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری بعمل آوریم. براین اساس واحدهای برگزارکننده آزمون EPT را از سال گذشته افزایش داده و در حال حاضر واحدهای اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز و تهران این آزمون را برگزار می کنند. همچنین از این ماه واحد شیراز نیز جزء برگزارکننده این آزمون محسوب می شود؛ لذا داوطلبان می توانند با توجه به نزدیکی به محل زندگی خود در هریک از واحدهای موردنظر شرکت کنند.

علوی فاضل درخصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون EPT در روز ۲۸ فروردين ماه سال ۹۴ برگزار خواهد شد که داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از آغاز آزمون در واحدهای مربوطه حضور بهم رسانند.

وی در خصوص منابع آزمون EPT گفت: منابع این آزمون بر روی وب سایت ept.iauset.com قرار دارد.

معاون سنجش و پذیرش گفت: برای آندسته از داوطلبانی که علاقمند به آماده سازی جهت شرکت در آزمون های دوره بعد هستند، می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی EPT به آدرس تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳ ، جهت ثبت نام اقدام کنند

تعداد بازدید : 516

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید