زمان مصاحبه پذيرفته شدگان ۴رشته دوره دكتري پژوهش محور

زمان مصاحبه پذيرفته شدگان ۴رشته دوره دكتري پژوهش محور

معاونت سنجش و پذیرش گفت: پذيرفته شدگان دكتري پژوهش محور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی علوي فاضل در خصوص رشته هاي اعلام شده براي مصاحبه دکترای پژوهش محور گفت: در حال حاضر زمان مصاحبه ۴ رشته مديريت دولتي- تصميم گيري و خط مشي گذاري عمومي، مديريت دولتي- مديريت تطبيقي و توسعه، مهندسي شيمي، مهندسي صنايع- برنامه ريزي و مديريت توليد در سايت اعلام شده است.

وی افزود: پذيرفته شدگان مي بايست در روزهاي مصاحبه مداركي شامل اصل مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد به ضميمه ريز نمرات دو مقطع، طرح تحقيقاتي و فرم پروپزال، سوابق و توليدات علمي و يك نسخه از پايان نامه كارشناسي ارشد خود را به همراه داشته باشند، حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذيرفته شدگان اين مقطع الزامي است. اساتيد محترم مي بايست آخرين حكم كارگزيني خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: چنانچه پذيرفته شده اي طرح پژوهشي خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنماي خود را قبل از جلسه مصاحبه تغيير داده و فرم طرح تحقيقاتي را دوباره تكميل كند و به تاييد استاد راهنماي جديد برساند.

تعداد بازدید : 618

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید