درآمدزایی رستوران ها با دستگاه ابداعی پرسی قوطی آلومینیومی

درآمدزایی رستوران ها با دستگاه ابداعی پرسی قوطی آلومینیومی

یک مبدع ایرانی موفق به ساخت دستگاهی شد که می تواند قوطی های آلومینیومی نوشابه را با سرعت بالایی پرس کند تا از این راه درآمد زایی برای رستوران ها ایجاد شود.

اشکان محمود اقدمی، مبدع «دستگاه پرس قوطی های آلومینیومی» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به روند افزایش استفاده از قوطی های آلومینیومی در تولید نوشابه های گاز دار و بالا بودن نسبت حجم به وزن این قوطی ها، نگهداری و تفکیک  آنها توسط مصرف کننده در محل، مقرون به صرفه نبوده و اغلب دور ریخته می شود  که بعدا توسط عوامل شهرداری و در مواردی توسط افراد سودجو از زباله ها تفکیک شده و جمع آوری می شوند.

وی افزود: وزن این قوطی ها در ابعاد استاندارد ۱۶ گرم آلومینیوم خالص است که با جمع آوری و فشردن آنها می توان ارزش مالی قابل ملاحظه ای برای مصرف کننده ایجاد کرد.

محمود اقدمی با بیان اینکه این دستگاه امکان فشردن قوطی با سرعت ۲۰ قوطی در دقیقه با برق شهری را فراهم می آورد، گفت: عمده خریداران این دستگاه می تواند رستوران ها، سلف کارکنان ادارات، فست فود ها و کلیه مراکزی که حجم بالایی از این نوشابه های گاز داردارند، باشد.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال رستورانی با مصرف روزانه ۴۰۰ قوطی در روز،  می تواند ماهانه چهار میلیون ریال از بازیافت و فروش این قوطی ها درآمد زایی کند.

تعداد بازدید : 609

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید