حمایت از تأسيس پارك های هنر و فناوری/ بهبود جذب اساتيد هنر

حمایت از تأسيس پارك های هنر و فناوری/ بهبود جذب اساتيد هنر

وزير علوم، تحقيقات و فناوری با حضور در دانشگاه هنر از مجموعه پرديس باع ملی بازدید و با اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه هنر دیار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست محمد فرهادی وریز علوم، تحقیقات و فناوری که در دانشگاه هنر برگزار شد، اكرمی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلین دوست پرور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، صمد سامانیان معاون آموزشی، پروین پرتوی معاون پژوهشی، محمدرضا حسنایی معاون فرهنگی و اجتماعی، منوچهر معظمی معاون پشتیبانی، میترا حبیبی معاون دانشجویی، ندا امیرعلایی مدیر دفتر روابط بین الملل و مسعود سفلایی مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر حضور داشتند.

فرهادی در این نشست با اشاره به لزوم استفاده از پتانسیل دانشگاه هنر گفت: از ایجاد و تأسیس پارك های هنر و فناوری و هرگونه پیشنهاد قابل توجهی كه از سوی دانشگاه هنر ارائه بشود برای طرح در شوراهای مختلف از جمله كمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی استقبال می كنیم.

وی با اشاره به لزوم ارتقا استادان و بهبود وضعیت جذب اساتید هنر گفت: پیگیری موارد مربوط به دانشگاه هنر از جمله بودجه های مورد نیاز جهت مرمت و اعتبارات لازم در دستور كار وزارت علوم قرار دارد.

در ادامه این نشست اكرمی رئیس دانشگاه هنر با اشاره به پراكندگی دانشگاه و لزوم تجمیع آن در پردیس باغ ملی گفت: این دانشگاه در موارد عمرانی جهت مرمت و تجمیع دانشگاه در محدوده پردیس باغ ملی و به منظور خرید مكان های تاریخی قابل بهره بردای و همچنین در مبحث تجهیزات و هزینه های رشته های هنری و تغییر ضرایب و معیارهای رتبه بندی رشته های هنری، به كمك و همراهی وزارت علوم نیاز مبرم دارد.

در پایان این نشست وزی علوم، تحقیقات و فناوری به همراه هیأت رئیسه دانشگاه هنر از محدوده پردیس باغ ملی بازدید كردند

تعداد بازدید : 481

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید