شرایط انتقال و تغییر رشته دانشجویان خواجه نصیر اعلام شد

شرایط انتقال و تغییر رشته دانشجویان خواجه نصیر اعلام شد

دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد: درخواست دانشجويان متقاضی انتقال توام با تغيير رشته، از طريق بررسی كارنامه تغيير رشته و انتقال و تائيد شورای بررس موارد خاص دانشگاه‌های مبداء و مقصد انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: قابل توجه دانشجويان متقاضي ميهماني و انتقال سال تحصيلي ۹۵ – ۹۴، ثبت درخواست ميهماني و انتقال تنها از طريق سامانه خدمات آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از تاريخ یک اردیبهشت ۹۴ لغايت ۳۱ اردیبهشت ۹۴ امكان پذير بوده و پيگيري وضعيت درخواست نيز از طريق همين سامانه انجام مي‌شود.

ضروري است دانشجويان متقاضي، با اطلاع كامل از آيين نامه ميهماني و انتقال، درخواست خود را مبني بر ميهماني، تمديد ميهماني و انتقال در موعد اعلام شده در سامانه خدمات آموزشي به آدرس ‌http://mad.saorg.ir ‌ ثبت و نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را براي تقاضاي ارائه شده بارگذاري کنند.

مسئوليت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو بوده و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات وارد شده در سامانه، تقاضا از وضعيت بررسي خارج خواهد شد.

دانشجويان متقاضي انتقال توام با تغيير رشته، شامل شرايط فوق نبوده و درخواست آنان از طريق بررسي كارنامه تغيير رشته و انتقال و تائيد شوراي بررسي موارد خاص دانشگاه‌هاي مبداء و مقصد انجام مي‌شود.

تعداد بازدید : 585

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید