سه وام پرطرفدار میان دانشجویان امیرکبیر/ گرفتاری دانشجویان دکتری

سه وام پرطرفدار میان دانشجویان امیرکبیر/ گرفتاری دانشجویان دکتری

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: وام تحصیلی ، وام مسکن برای دانشجویان متاهل و وام دکتری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از جمله وام هایی است بیشتر از سوی دانشجویان درخواست می شود.

مهندس حسین یوسفی خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وام های دانشجویی مورد نیاز دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: هرچقدر وام ارایه شود دانشجویان استقبال می کنند، نیاز دانشجویان به وام های دانشجویی خیلی زیاد است و مبالغی که صندوق رفاه دانشجویان با همه گرفتاری ها اختصاص می‌دهد،پاسخگوی نیاز دانشجویان نیست .

وی ادامه داد: وام تحصیلی برای کمک هزینه خرید لپ‌تاپ و تجهیزات آموزشی، وام مسکن برای دانشجویان متاهل و وام دکتری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از جمله وام هایی است که بیشتر از سوی دانشجویان درخواست می شود.

مدیرکل اموردانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیرافزود: نیاز دانشجویان به وام ویژه دکتری بیش از آنچه است که اختصاص داده شده ، دانشجویان دکتری گرفتاری های زیادی دارند، وارد مرحله جدیدی شده‌اند، بحث ازدواج و نیاز زندگی مطرح است، امکان اینکه درآمد زایی و کسب درآمد داشته باشند، کم است و این دانشجویان نیازمند این وام ها هستند.

تعداد بازدید : 609

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید