آمادگی مرکز جذب برای رسیدگی به پرونده‌های جذب هیات علمی پیام نور

آمادگی مرکز جذب برای رسیدگی به پرونده‌های جذب هیات علمی پیام نور

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از آمادگی هیات مرکزی جذب برای رسیدگی و پاسخگویی به پرونده های مصوب جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور حداکثر تا یک ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور با حضور حجت الاسلام دکتر محمد رضا رضوان طلب رئیس هیات مرکزی جذب وزارت علوم، برگزار شد .

وی گفت: تقارن شروع ماه مبارک رمضان و دوره جدید هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور را به فال نیک گرفت و گفت: امید است که قلم، فکر و اندیشه ما در مسیر هدایت خداوند متعال قرار گیرد.

رئیس هیات مرکزی جذب وزارت علوم، اظهار داشت: از آنجا که کرسی هیات علمی در دانشگاه دارای جایگاه بسیار ویژه ای است، باید به آن توجه ویژه داشت و هیات مرکزی جذب وزارت علوم نیز در خصوص رسیدگی و پاسخگویی به پرونده های مصوب جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور حداکثر تا یکماه اعلام آمادگی می کند.

دکتر محمد علی سرلک نیز با عنوان اینکه هیات جذب رکن مهم هر دانشگاه محسوب می شود، از ترکیب دوره جدید اعضای هیات اجرایی جذب دانشگاه خبر داد و گفت: امید است دانشگاه در دوره جدید بتواند خلاءهای موجود را با شیوه های کاملا قانونی مرتفع کند.

وی اظهار داشت: تصمیم گیری در هیات جذب از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه و عنایت ویژه داشت.

سرپرست دانشگاه پیام نور در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده ، بتوانیم هر چه سریعتر پرونده های موجود را تعیین تکلیف کنیم .

تعداد بازدید : 500

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید