اعلام جزئیات آزمون دکتری تا ۲ماه آینده/تشکیل شورای نظارت بر پذیرش

اعلام جزئیات آزمون دکتری تا ۲ماه آینده/تشکیل شورای نظارت بر پذیرش

معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص زمان برگزاری آزمون دکتری براساس شیوه نامه جدید گفت: زمان برگزاری آزمون در شیوه نامه دکتری مشخص می شود و این شیوه نامه طی دو ماه آینده نهایی و ابلاغ می شود.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص زمان برگزاری  آزمون دکتری که اعلام شده بود براساس قوانین جدید ۲ بار در سال برگزار خواهد شد، گفت: زمان برگزاری آزمون‌ها در شیوه نامه دکتری مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام جزئیات پذیرش دانشجو در این شیوه نامه گنجانده شده است و طی دو ماه آینده نهایی و به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به پیش بینی یک نظام جدید در پذیرش دکتری یادآورشد: یک نظام پاسخگویی برای این آزمون مشخص شده تا در صورت بروز مشکل افراد بتوانند به آن مراجعه کنند.

وی یادآورشد: همچنین شورای سیاستگذاری و نظارت برای پذیرش دانشجویان دکتری نیز تعیین شده که این شورا از اعضای حقیقی و حقوقی و رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور تشکیل شده است.

شریعتی نیاسر افزود: ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم که در روند پذیرش، مشکلی پیش نیاید و پذیرش غیر منصفانه‌ای صورت نگیرد، تمام موارد به صورت جزیی در شیوه نامه پذیرش دانشجوی دکتری به درج خواهد شد.

وی درباره آیین نامه دوره‌ کارشناسی ارشد نیز گفت: این آیین نامه ها نیز در حال تدوین است و نهایت تلاش ما این است که  طی دو ماه آینده به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.

تعداد بازدید : 477

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید