ارائه تخفیف به پژوهشگران برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی

ارائه تخفیف به پژوهشگران برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از ارائه خدمات تخفیف دار به پژوهشگران، اساتید و شرکت ها برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی خبر داد.

رضا اسدی فر با بیان اینکه در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی چندین طرح را آغاز کردیم، به خبرنگار مهر گفت: بر اساس یکی از این طرح ها، افراد، پژوهشگران و شرکت ها می توانند عضو این شبکه شوند تا بتوانند از خدمات آزمایشگاههای سراسر کشور که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی هستند، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این خدمات به دو گروه تعلق می گیرد، ادامه داد: افراد و پژوهشگران می توانند از «تخفیف عمومی» ۱۵درصدی برخوردار شوند ولی ابتدا باید در سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ثبت نام کنند. 

وی در خصوص گروه دوم  که می توانند از این تخفیفات بهره ببرند، اظهار داشت: شرکت هایی که دانش بنیان هستند نیز می توانند در راستای این طرح از تخفیف  ۵۰ درصدی برخوردار شوند و از تمام آزمایشگاههای عضو شبکه آزمایشگاهی استفاده کنند.

اسدی فر تاکید داشت: در حال حاضر ۲۰۰ آزمایشگاه با بیش از ۳۰۰۰ دستگاه در۲۴ استان سراسر کشور  توانسته اند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شوند و تجهیزات خود را به اشتراک بگذارند.

وی با بیان اینکه این طرح از دو هفته پیش آغاز به کار کرده است، گفت: افراد یا شرکت های دانش بنیان پس از ثبت نام در سایت شبکه آزمایشگاهی به صورت سیستماتیک به دویست آزمایشگاه سراسر کشور معرفی می شوند و با ارائه کارت ملی به آزمایشگاه مورد نظر از این تخفیفات بهره می برند.

تعداد بازدید : 519

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید