جزئیات استفاده از تخفیف خدمات آزمایشگاهی برای پژوهشگران

جزئیات استفاده از تخفیف خدمات آزمایشگاهی برای پژوهشگران

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت: تا کنون ۴۰۰ در خواست از سوی شرکت های دانش بنیان، افراد، پژوهشگران و نخبگان برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی به ثبت رسیده است.

 رضا اسدی‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرحی را از یک ماه گذشته با عنوان «ارائه تخفیف به پژوهشگران برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی» را در معاونت علمی آغاز کردیم که بر این اساس افراد، پژوهشگران و شرکت ها می توانند عضو شبکه شده و از خدمات آزمایشگاههایی که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی هستند، استفاده کنند.

وی ادامه داد: افراد و پژوهشگران می توانند از تخفیف عمومی ۱۵ درصدی، شرکت های دانش بنیان از تخفیف ۵۰ درصدی و نخبگان از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار شوند.

اسدی فرد با بیان اینکه در یک ماه گذشته نزدیک به ۴۰۰  درخواست برای استفاده از تسهیلات آزمایشگاهی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: از این تعداد ۳۰۰ درخواست از سوی افراد، پژوهشگران و نخبگان و ۱۰۰ درخواست از سوی شرکت های دانش بنیان به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۰۰ آزمایشگاه با بیش از ۳۰۰۰ دستگاه در ۲۴ استان کشور توانسته اند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شوند و تجهیزات خود را به اشتراک بگذارند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت: افراد یا شرکت های دانش بنیان پس از ثبت نام در سایت شبکه آزمایشگاهی به صورت سیستماتیک به ۲۰۰ آزمایشگاه در کل کشور معرفی می شوند و با ارائه کارت ملی به آزمایشگاه مورد نظر، از این تخفیفات بهره می برند.

تعداد بازدید : 447

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید