کافه کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

کافه کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

برنامه کافه کارآفرینی با حضور دانشجویان، اساتید و کارآفرینان برتر کشور در حوزه های مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

وحید قنبری زاده، دبیر اجرایی رویداد کافه کارآفرینی گفت: سیزدهمین دوره برنامه کافه کارآفرینی به همت دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

وی افزود: کافه کارآفرینی با هدف اصلی برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه تدارک یافته و زمینه مناسبی برای انتقال تجربیات کارآفرینان برتر به دانشجویان جوان، آموزش مفاهیم کارآفرینی، معرفی الگوهای موفق و فرآیند شکل گیری کسب و کارهای نوپا برای دانشجویان رشته های مختلف را فراهم می سازد.

دبیر اجرایی رویداد کافه کارآفرینی با بیانی اینکه این رویداد تاکنون ۱۲ دوره برگزار شده است، تصریح کرد: در این رویداد برنامه داریم شکاف میان صنعت و دانشگاه را بهبود بخشیم و شرایط اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

قنبری زاده  گفت: بخشی از این رویداد به امر آموزش اختصاص می یابد و برای شرکت کنندگان آموزش کارآفرینی صحیح و به روز ارائه می شود.

وی عنوان کرد: همچنین در این رویداد پانل های تخصصی با حضور کارشناسان برگزار می شود که دانشجویان و شرکت کنندگان می توانند سئوالات خود را از این افراد جویا شوند.

تعداد بازدید : 514

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید