در دانشگاه علم و صنعت؛کنفرانس شبکه های هوشمند برگزار می شود

در دانشگاه علم و صنعت؛کنفرانس شبکه های هوشمند برگزار می شود

كنفرانس شبكه ‌های هوشمند ۹۴ با همكاری انجمن علمی شبكه هوشمند انرژی ایران، روزهای اول و دوم دی ماه ۱۳۹۴ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

كنفرانس شبکه های هوشمند با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبكه‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده است. این کنفرانس در صدد است با برگزاری سخنرانی‌ های كلیدی، ارائه مقالات در نشست‌ های علمی ،تخصصی، برگزاری كارگاه‌ ها و میزگردهای آموزشی، پژوهشی و برپایی نمایشگاه ‌های تخصصی، آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش بگذارد.

كاربرد سیستم‌ های توان و انرژی (تولید، انتقال، توزیع، بازار، بهره ‌برداری و طراحی)، تولیدات پراكنده، ذخیره‌ سازی انرژی و ریزشبكه، شبكه‌ های توزیع فعال و هاب انرژی، سیستم ‌های اتوماسیون و مدیریت انرژی، قابلیت اطمینان، مدیریت توان و تقاضا، پیش ‌بینی و پاسخ‌ گویی بار، اندازه ‌گیری، پایش، كنترل و حفاظت ناحیه گسترده، نقش شبكه‌ های هوشمند در مدیریت خطا (زیربنای حفاظت، پاسخ اضطراری و بازیابی سیستم) از محور های این کنفرانس به شمار می روند.

همچنین حمل و نقل و وسایل نقلیه الكتریكی، قانون‌ گذاری و استانداردهای شبكه‌ های هوشمند، سیستم‌ های مخابراتی و فناوری اطلاعات، حسگرهای هوشمند و زیربنای اندازه‌ گیری پیشرفته و نیز امنیت فیزیكی و سایبری شبكه‌ های هوشمند، از دیگر محورهای کنفرانس شبکه های هوشمند هستند.

كمیته علمی این كنفرانس از كلیه پژوهشگران، صاحب ‌نظران، متخصصین و علاقمندان دعوت می کند تا مقالات خود را كه حاوی آخرین یافته ‌های علمی در زمینه شبكه‌ های هوشمند است را به دبیرخانه كنفرانس ارسال کنند.

 

 آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۱۰ آبان ماه جاری تمدید شده است.

تعداد بازدید : 480

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید