آغاز فراخوان دوم جذب هیات علمی‌ از بهمن/زمان نتایج فراخوان شهریور

آغاز فراخوان دوم جذب هیات علمی‌ از بهمن/زمان نتایج فراخوان شهریور

رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: فراخوان بعدی جذب اعضای هیات علمی بهمن ۹۴ منتشر خواهد شد.

دکتر محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دوره بعدی فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: زمان فراخوان جذب اعضای هیات علمی بهمن ماه سال جاری و فراخوان به صورت بورسیه نیز اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: فراخوان دوره قبل شهریورماه سال جاری برگزار شد، فرایند اجرایی مربوط به این دوره از فراخوان دردست اجرا است و نتایج آن تا پایان نیمسال تحصیلی اعلام می شود.

رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها افزود: پیش بینی ما این است که در فراخوان شهریورماه حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های سراسری شوند.

وی ادامه داد: درباره دانشگاه آزاد نیز پیش بینی ما این است در فراخوانی که اعلام کرده بود حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر جذب این دانشگاه شوند.

به گزارش مهر، بعد از فراخوان شهریورماه، دانشگاه‌ها به مدت ۳ ماه فرصت داشتند که پرونده ها را کامل کنند و مراحل رسیدگی به پرونده ها را انجام دهند.

ابتدا این پرونده ها در کارگروه صلاحیت علمی دانشگاه ها بررسی و سپس به دانشکده ها و گروه ها ارسال می شود و در مرحله بعد دانشکده و گروه ها افراد را که ۵ تا ۶ برابر ظرفیت معرفی شده بودند، به مصاحبه دعوت می کنند. سپس نتایج مصاحبه عمومی را برای کارگروه صلاحیت عمومی ارسال می کنند.

پس از انجام بررسی‌ها، نتایج به هیات اجرایی جذب می رود و پس از تایید پرونده‌ها در این هیات به مرکز جذب وزارت علوم ارسال می شود و مرکز جذب این پرونده ها را به صورت شکلی بررسی می کند.

تعداد بازدید : 566

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید