توزیع کارت آزمون نیمه متمرکز دکتری از ۱۱ اسفند/ کاهش شرکت کنندگان

توزیع کارت آزمون نیمه متمرکز دکتری از ۱۱ اسفند/ کاهش شرکت کنندگان

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشورگفت: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط از روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵، تعداد ۱۵۸ هزارو ۹۴ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد، ۶۷ هزار و ۳۸۲ نفر داوطلب زن و ۹۰ هزار و ۷۱۲ نفر داوطلب مرد بودند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر ۴۶.۶۲ درصد داوطلبان را زنان و ۵۷.۳۸ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: از تعداد ۱۵۸ هزارو ۹۴ داوطلبی که ثبت نام کرده اند، ۸۰ هزار و ۵۱۵ نفر در گروه علوم انسانی، ۲۰ هزار و ۶۱۲ نفر در گروه علوم پایه، ۳۱ هزار و ۸۰۱ نفر در گروه فنی و مهندسی، ۱۱ هزار و ۸۵۴ نفر در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ هزار و۴۹۷  نفر در گروه هنر، یک هزار و ۴۱۷ نفر در گروه دامپزشکی، و ۴ هزارو ۳۹۸ نفر در گروه زبان شرکت کردند.

وی ادامه داد: آمار داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵، نسبت به آمار داوطلبان سال ۹۴، تعداد ۴۳ هزار و ۵۶۶ داوطلب و نسبت به آمار داوطلبان سال ۹۳، تعداد ۸۲ هزار و ۲۹۷ داوطلب کمتر است.

توکلی افزوود: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط از روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود و داوطلبان ضرورت دارد براساس اطلاعیه این سازمان درتاریخ مربوط، به سایت سازمان مراجعه و ضمن مشاهده کارت ورود به جلسه خود از آن و برگ راهنما پرینت تهیه کنند.  

وی ادامه داد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ در روز جمعه ۱۴ اسفند ۹۴ در ۵۴ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

تعداد بازدید : 431

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید