تقویت آنتن دهی موبایل در نوروز/ استفاده از بی تی اس‌های سیار

تقویت آنتن دهی موبایل در نوروز/ استفاده از بی تی اس‌های سیار

کمیته ارتباطات ستاد نوروزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تلاش این وزارتخانه برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم و تقویت آنتن دهی موبایل در ایام نوروز خبر داد.

علی‌اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در جلسه کمیته ارتباطات نوروزی اعلام کرد: شناسائی نقاط پرتردد در هر یک از شهرها و جاده‌های کشور و تقویت آنتن‌دهی متناسب با ازدحام آن نقطه، پاسخگوئی مناسب مراکز پاسخگوئی و بررسی و شناسائی نقاط پرحادثه جاده‌های کشور به منظور پوشش‌دهی آنتن مناسب از اولویتهای کمیته ستاد نوروزی حوزه ICT کشور است.

وی افزود: با توجه به سفرهای سیاحتی و زیارتی مردم در ایام نوروز و اهمیت اقتصاد توریسم و گردشگری در شرایط پساتحریم، تمام تلاش اعضای ستاد در بخشهای زیرساخت، سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات، پست و پست بانک در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم و گردشگران و پوشش همه‌جانبه سرویسها است.

در این جلسه که با حضور قائم مقام، مدیران ادارات کل مناطق ۹گانه رگولاتوری، مدیران عامل و نمایندگان شرکت ارتباطات زیرساخت، پست، پست بانک و اپراتورهای فعال در کشور برگزار شد، وضعیت پوشش تلفن همراه در مراکز استانها و شهرها، نقاط حادثه‌خیز جاده‌های سراسر کشور و وضعیت پهنای باند برخی از مراکز استانها بررسی شد.

استفاده از BTS های سیار و توزیع بهینه آن برای پوشش حداکثری، ارسال پیامک تغییر تنظیمات تلفن همراه برای پیشگیری از رومینگ بین‌المللی در نقاط مرزی، هماهنگی و تعامل مدیران مناطق رگولاتوری برای رفع مشکلات فی‌مابین اپراتورها و استانداریها و دستگاههای استانی، اطلاع‌رسانی عمومی درباره تمهیدات نوروزی به مشترکین و تسریع در پاسخگوئی به شکایات دریافتی  از سامانه ۱۹۵ و مراکز پاسخگوئی از تصمیماتی بود که در کمیته ستاد نوروزی حوزه ICT گرفته شد.

تعداد بازدید : 456

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید