هدفمند سازی پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر از امسال

هدفمند سازی پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر از امسال

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر گفت: آیین نامه هدفمندسازی پروژه های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تا پایان فروردین ماه نهایی خواهد شد.

مهدی احسانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح هدفمندسازی پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشجویان این دانشگاه در قالب یک طرح بلند مدت ۳ تا ۵ ساله با هدف تعیین چارچوب های تحقیقاتی مشخص از امسال آغاز خواهد شد.

وی افزود: براساس این طرح چارچوب تحقیقات در حوزه های دارای اولویت تعیین می شوند تا بتوانیم به نتایج قابل استفاده دست یابیم.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر اظهار داشت: براین اساس آیین نامه هدفمندسازی پروژه های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تا پایان فروردین ماه نهایی می شود و از ابتدای اردیبهشت ماه این آیین نامه در دانشگاه اجرایی خواهد شد.

احسانیان تاکید کرد: اولویت های تحقیقاتی این دانشگاه در حوزه های محیط زیست، پروژه های مدیریت بحران، نفت و پتروشیمی است.

وی عنوان کرد: برای هدفمند سازی پروژه های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی این دانشگاه موضوع سرمایه گذاری برای رفع مشکلات تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر گفت: در این راستا جلسات مختلفی با صنایع داشتیم تا بخشی از پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشجویان خود را با هدف رفع نیازهای این مراکز تدوین کنیم.

تعداد بازدید : 442

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید