جزئیات ارائه دروس جبرانی دوره های دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات ارائه دروس جبرانی دوره های دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای از در نظر گرفته شدن دروس جبرانی برای پذیرفته‌شدگان دوره دکتری خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با ابلاغ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دو درس «روش‌تحقیق، مقاله‌نویسی و رساله‌نویسی» و «زبان تخصصی پیشرفته» به عنوان دروس جبرانی تمامی دانشجویان دکتری این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

همچنین براساس نتایج آزمون نیز دروسی جبرانی به دانشجویان ارائه خواهد شد.

در متن اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آمده است:

به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، پیرو بخشنامه شماره۳۰/۴۷۰۲۲ مورخ ۷ مهرماه سال ۹۴ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برای ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان پذیرفته شده، گذراندن دروس جبرانی به تعداد ۴ تا ۱۰ واحد درسی در نیمسال اول یا دوم به شرح زیر الزامی است:

 دروس جبرانی مشترک برای تمامی دانشجویان:

۱- درس روش تحقیق، مقاله و رساله نویسی پیشرفته ۲ واحد

۲- درس زبان تخصصی پیشرفته ۲ واحد

دروس جبرانی بر اساس نتایج آزمون قبولی دانشجویان شامل دروس تخصصی دوره کارشناسی‌ارشد مدنظر در آزمون ورودی دکتری، حداکثر ۶ واحد است.

براساس این اطلاعیه پذیرفته‌ شدگانی که در برخی از دروس امتحانی نمره خام کمتر از ۳۳.۳۳ کسب کرده‌اند ۶ واحد علاوه بر ۴ واحد درس جبرانی مشترک را می گذرانند. گذراندن این دوره‌ها مطابق با نظر گروه تخصصصی خواهد بود.

 

نمرات آنها در محاسبه معدل نیمسال و کل دوره تاثیری نخواهد داشت و محتوای دروس نیز با تشخیص گروه آموزشی خواهد بود.

تعداد بازدید : 333

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید