نتایج آزمون دکتری گروه پزشکی اعلام شد/ آغاز ثبت نام از ۱۷ مهرماه

نتایج آزمون دکتری گروه پزشکی اعلام شد/ آغاز ثبت نام از ۱۷ مهرماه

نتایج نهایی آزمون دکتری گروه علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و پذیرفته شدگان در روزهای ۱۷ تا ۱۹ مهر می توانند به محل قبولی مراجعه و ثبت نام کنند.

بیش از ۷ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی شرکت کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر پذیرفته شدند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی ۹۶ - ۹۵ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و داوطلبان می توانند با درج کد رهگیری از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ شنبه ۱۷ تا دوشنبه ۱۹ مهرماه به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود.

لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفا براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.

کسانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی (Ph.D ) محروم خواهند شد .

این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه (بین الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل شش قطعه عکس ۳ در ۴، اصل و کپی شناسنامه (۲ سری از تمام صفحات)، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد، است.

دانشجویان ترم آخر نیز باید مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۵ باشد را ارائه دهند.

اصل و کپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه، اصل و کپی مدرک زبان، موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی، حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی) و گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی) از جمله دیگر مدارک مورد نیاز است.

براساس آئین نامه ها و جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و هر گونه تقلب در کلیه مراحل آزمون ، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

در رشته هایی که دانشجو بصورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول) خواهد بود . پذیرفته شدگان باید جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه کنند. دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ تعیین می کند بگذراند.

پذیرفته شدگان دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، اصفهان، قزوین، شیراز باید جهت آگاهی از تاریخ ثبت نام و مدارک لازم به سایت این دانشگاهها مراجعه کنند.

کارنامه تمامی شرکت کنندگان تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه بر روی سایت مرکز سنجش قرار خواهد گرفت و همزمان فرم اعتراض به مصاحبه نیز فعال خواهد شد.

داوطلبان از مراجعه حضوری به مرکز سنجش آموزش پزشکی جداً خودداری کنند.

کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی ، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل است و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب ذکر شده است.

اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاههای مربوطه ارسال خواهد شد. لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه کنند.

تعداد بازدید : 260

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید