فاز چهارم اعطای تسهیلات به طرح های فناورانه آغاز شد

فاز چهارم اعطای تسهیلات به طرح های فناورانه آغاز شد

فاز چهارم اعطای تسهیلات به طرح های فناورانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای حمایت از طرح های تحقیقاتی و اشتغال زایی آغاز شد و متقاضیان تا اول آبان ماه امکان ثبت نام دارند.

اعطای تسهیلات به طرح های فناورانه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از محل وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت می گیرد و آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات، اول آبان ماه امسال است.

این طرح با هدف ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) کشور و تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و نیز ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف شده است

در این طرح وجوهی از محل منابع داخلی شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به‌صورت تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از تحقیقات، طرح­های توسعه­‌ای، اشتغال آفرینی و یا صادرات کالا و خدمات به فعالان این حوزه اختصاص‌ می یابد.

بر مبنای دستور العمل مصوب کارگروه وام وجوه اداره شده، اعطای تسهیلات در چهار گروه شامل «تولید و توسعه تجهیزات در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) »، «تولید و توسعه نرم ­افزار»،  «تولید و توسعه محتوا و خدمات» و «تولید و توسعه در زمینه امنیت اطلاعات» انجام می شود.

این برای چهارمین بار است که وزارت ارتباطات فراخوان اعطای تسهیلات به طرح های فناورانه را از محل وام وجوه اداره شده، اعلام می کند.

شرکتهای متقاضی دریافت تسهیلات باید طرح کسب و کار خود را به صورت کامل تهیه کرده و تا اول آبان ماه نسبت به ثبت نام در سایت وزارت ارتباطات اقدام کنند.

تعداد بازدید : 371

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید