دانشگاه عدالت برای نیمسال دوم در ۵ رشته دانشجو می پذیرد

دانشگاه عدالت برای نیمسال دوم در ۵ رشته دانشجو می پذیرد

دانشگاه عدالت برای نیمسال دوم ۹۶-۹۵ در پنج رشته دکتری تخصصی پژوهش محور دانشجو می پذیرید.

به نقل از دانشگاه عدالت، این دانشگاه پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محوردر رشته های حقوق جزا وجرم شناسی- حقوق خصوصی- مجموعه علوم اقتصادی- فقه و مبانی حقوق اسلامی و مدیریت بازرگانی را برای توجه بیشتر به پژوهش های کاربردی در دستور کاری خود قرار داد، و از میان داوطلبان واجد شرایط چهل نفر را در رشته های مذکور پذیرش می کند.

مدارک لازم برای ثبت نام در صورت پذیرش نهایی

متقاضیان برای ثبت نام نهایی باید، اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد دررشته های مربوط، صادره از دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد و ریز نمرات با ذکر معدل را ارایه کند.

همچنین، داوطلبانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک نباشند باید کتباً متعهد شوند اصل گواهی مدرک خود را که به تأیید دانشگاه محل تحصیل آنان رسیده و معدل دوره کارشناسی ارشد نیز در آن قید شده باشد، حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ارائه دهند. به هر حال در گواهی مذکور، زمان فراغت از تحصیل باید حداکثر تا ۳۱شهریور۹۵ درج شده باشد.

بنابراین گزارش، اصل شناسنامه عکس دار ودو برگ تصویر از تمام صفحات آن (اصل شناسنامه برای تطبیق است)،  شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ که اخیراً تهیه شده باشد، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران متقاضی را مشخص کند، ارائه اصل فیش بانکی مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰(پنج میلیون ریال) ریال به شماره حساب ۳۹۵۸۱۰۰۱۱۹۸۷۳۹۲۱ نزد بانک پاسارگاد شعبه شهرک آپادانا مبنی بر پرداخت هزینه ثبت نام و  تکمیل وارائه فرم درخواست ثبت نام از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نهایی است.

 همچنین برای پذیرش نهایی باید اصل کارت ملی وتصویر آن، (اصل کارت جهت تطبیق با تصویر کارت) ارائه شود، بدیهی است متعاقباً تاریخ ونحوه پذیرش با شمارهای اعلام شده متقاضی، اعلام خواهد شد.

تعداد بازدید : 473

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید