همکاری مرکز مشاوره دانشگاه شیراز با دانشگاه درسدن آلمان

همکاری مرکز مشاوره دانشگاه شیراز با دانشگاه درسدن آلمان

مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز و دانشگاه درسدن آلمان همکاری های مشترک خود را افزایش می دهند

به نقل از سازمان امور دانشجویان، در پی سفر دکتر چنگیز رحیمی، رئیس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز به دانشگاه درسدن آلمان، در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر رحیمی درنشست مشترک با پروفسور کلمنز کیرشبام، ضمن معرفی امکانات و بخش های مختلف دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز، تمایل این دانشگاه را برای همکاری دو جانبه دانشگاه درسدن اعلام کرد.

همچنین درباره تبادل استاد و دانشجو، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، امکان گذراندن دوره‌های فوق دکتری برای متقاضیان در هر دو دانشگاه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی مشترک، گفتگو شد. پروفسور کیرشبام هم به تشریح امکانات و تخصص‌های موجود در آن دانشکده پرداخت.

شایان توجه است هم اکنون یکی از بزرگترین پروژه های تحقیقاتی کشور آلمان در زمینه علوم شناختی و نحوه عملکرد مغز و ارتباط آن با رفتارها و تجارب انسانی با بودجه ای بالغ بر بیش از یازده و نیم میلیون یورو در این مرکز در دست اجرا است.

همچنین دکتر رحیمی در این سفر از انیستیتو روانشناسی بالینی و روان درمانی دانشگاه درسدن بازدید کرد و با پروفسور یورگن هویر رییس آن مرکز در باره نحوه ارائه آموزش های تخصصی– عملی به فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی -که در ایران با عنوان «دوره کارورزی» شناخته می شود  و شیوه های درمانی رایج در آن مرکز بحث و تبادل نظر کرد

تعداد بازدید : 319

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید