دومین دوره جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می شود

دومین دوره جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می شود

دانشگاه علم و صنعت ایران ، دومین دوره جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیر را با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بهمن ماه برگزار می‌کند.

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین دوره جشنواره ملی انرژی های تجدید پذیر در روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه سال جاری در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار و به طرح های برگزیده در هر حوزه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

این جشنواره در محورهای تخصصی انرژی های خورشیدی، آب، باد، زمین گرمایی، زیست توده، هیدروژن و پیل سوختی، انرژی‌های ترکیبی و سایر زمینه‌ های مرتبط و همچنین در حوزه های اختراع و نوآوری، طرح های توسعه ای و کاربردی برگزار می‌شود.

همزمان با دومین دوره جشنواره ملی انرژی های تجدید پذیر، علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی و مسابقه تولید محتوای چندرسانه‌ای، نمایشگاه صنعتی با هدف معرفی شرکت های برتر و کسب و کارهای موفق در حوزه فناوری انرژی های تجدید پذیر برگزار خواهد شد.

واحدهای صنعتی فعال در این زمینه می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

از تمام نوآوران، کارآفرینان، دانشجویان، اساتید و متخصصان دعوت به عمل می‌آید ایده ها و طرح های خود را در این جشنواره ملی مطرح کرده و ضمن برخورداری از هدایای نفیس برای طرح‌های برتر، از فرصت برقراری ارتباط با شرکت های صنعتی فعال در صنایع وابسته بهره مند شوند.

مهلت ثبت نام طرح ها ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر ۱۳۹۵ و زمانبندی اعلام طرح های منتخب جهت حضور در نمایشگاه جشنواره ۱ تا ۱۵ دی ۱۳۹۵ است.

تعداد بازدید : 293

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید