جزئیات توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور اعلام شد

جزئیات توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور اعلام شد

جزئیات تاریخ، نحوه پرینت کارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرش بهمن ماه (نوبت هفدهم) سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور از روز سه‌­شنبه ۱۲ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

تمام داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

داوطلبان لازم است درباره مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقدامات اعلام شده را انجام دهند.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲و ۱۵ (شامل نام­ خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته»، و کدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) مشاهده کردند، باید برای اصلاح آن اقدام کنند.

داوطلبانی که در کارت خود مغایرت مشاهده کردند باید حداکثر تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۹۵ منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

در صورتیکه داوطلب نسبت به بندهای ۳ و ۸ (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کنند.

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند ۷) کارت شرکت در آزمون داوطلب وجود داشته باشد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران، سازمان بسیج مستضعفین ‌و یا وزارت جهاد کشاورزی) لازم است داوطلب برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ ۱۶ بهمن ۹۵ به ارگان مربوطه مراجعه کند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروی مسلح جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۱۴ بهمن ۹۵ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. درغیر اینصورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون را که بر روی سایت قرار دارد پرینت کرده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۵ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می­ شوند آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح جدول شماره ۲ در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۹۵ آغاز می شود. 

در ورودی حوزه­ های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، دستبند هوشمند، ساعت هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «هـ» آمده است، رفتار خواهد شد.

داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام ­نور سال ۱۳۹۵ به منظور بهبود و ارتقاء کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، باید نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ بهمن به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

تعداد بازدید : 397

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید