تصویب دوره کارشناسی حسابداری سلامت در دانشگاه علمی کاربردی

تصویب دوره کارشناسی حسابداری سلامت در دانشگاه علمی کاربردی

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی و دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی از تصویب دوره کارشناسی ناپیوسته حرفه ای حسابداری سلامت در این دانشگاه خبر داد.

به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده گفت: برنامه درسی دوره کارشناسی ناپیوسته حرفه ای حسابداری سلامت در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی به تصویب رسید.

وی افزود: از جمله قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان این دوره، انجام عملیات حسابداری بهای تمام شده خدمات در نظام سلامت، انجام عملیات حسابداری ناظر به ترخیص، درآمد، پذیرش، پزشکان، اموال، حقوق و دستمزد و بودجه در حوزه سلامت است.

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی و دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی گفت: ثبت و طبقه بندی انواع هزینه های بیمارستانی اعم از بستری، سرپایی، کلینیکی و پاراکلینیکی متناسب با مشاغل قابل احراز حسابدار حقوق و دستمزد، حسابدار ترخیص، حسابدار پذیرش و حسابدار امور پزشکان در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها از دیگر قابلیت های حرفه ای این دانش آموختگان است.

جمالزاده اظهار داشت: برخی از دروس تخصصی این دوره شامل نظام بیمه و تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی، کاربرد نرم‌افزارهای حسابداری در حوزه سلامت، حسابداری(عملیات پذیرش)، حسابداری(عملیات ترخیص)، حسابداری(عملیات جبران خدمات پزشکان) و محاسبه هزینه‌های بیمارستانی و سرپایی است.

وی عنوان کرد: دانش‌آموختگان این رشته درکنار واحدهای تئوری، ۵۱۲ ساعت آموزش عملی در محیط کار واقعی را تجربه می‌کنند.

تعداد بازدید : 419

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید