تغییر ساعت امتحانات دانشگاه آزاد در روزهای پس از شب قدر

تغییر ساعت امتحانات دانشگاه آزاد در روزهای پس از شب قدر

براساس اعلام هیات رئیسه دانشگاه آزاد، امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه در ساعت اول روزهای 19 و 23 رمضان به آخرین زمان‌بندی در همان روز موکول می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دویست و سیزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست علی‌محمد نوریان و با حضور اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد

نوریان در ابتدای این جلسه با اشاره به فضیلت شب‌های قدر گفت: شب‌های قدر، شب‌هایی مقدس و متبرکی است که خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» در همین رابطه نازل فرموده است.

وی افزود: از آنجا که در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها مشخص می‌شود، شب‌زنده‌داری، تلاوت قرآن، مناجات و عبادات در این شب، بسیار توصیه و تأکید شده است و بهره مندی از فضائل شب‌های قدر، موجب تقویت و بازسازی روحیه معنوی در انسان‌ها می‌شود.

نوریان با بیان اینکه از زمانی که سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی را عهده دار شده‌ام، برنامه‌ها و استراتژی‌هایی مطرح شده که انتظار داریم به صورت عینی و عملی اجرایی شود،گفت: از همه معاونان، مسئولان و مدیران می‌خواهم تا بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مشخص و واحدی را تدوین تا آیین نامه‌ها و رویه‌های مرتبط از آن استخراج شوند که قابلیت اجرایی داشته باشند.

در این جلسه ابراهیمی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل بین الملل دانشگاه پرداخت و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از ایشان خواست تا در جلسه بعد گزارشی مجزا برای هر یک از دفاتر، مراکز و شعب برون مرزی دانشگاه ارائه کند.

نوریان گفت: در بخش بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی‌ها باید به گونه ای باشد که به سمت همکاری و گسترش ارتباطات با کشورهای اسلامی همسو و همسایه برای جذب دانشجو حرکت کنیم و ارتباط با دانشگاه‌های برتر و برند به ویژه کشورهایی که ارتباط خوب و حسنه ای با ایران دارندجهت تبادل علم و تکنولوژی صورت پذیرد.

* لزوم بازبینی و بازنگری برنامه آمایش سرزمینی دانشگاه آزاد اسلامی

نوریان از معاونت‌ها خواست، طرح آمایش سرزمینی این دانشگاه را با توجه به اسناد بالادستی، نقشه جامع علمی کشور ، طرح آمایش سرزمینی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، برنامه استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه ششم مجلس شورای اسلامی، مورد بازبینی و بازنگری قرار دهند.

* امتحانات پایان ترم در ساعت اول روزهای 19 و 23 رمضان به آخرین زمان‌بندی در همان روز موکول می‌شود

همچنین در این جلسه با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر و برای بهره مندی از فضائل این شب ها، پیرو مصوبه دولت درخصوص آغاز ساعت کاری کارکنان با دو ساعت تأخیر در روزهای 19 و 23 رمضان، تصمیم‌گیری شد ساعت کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در روزهای چهارشنبه 24 و یکشنبه 28 خرداد با دو ساعت تأخیر آغاز شود و واحدهای مجری برگزاری آزمون‌های پایان ترم، امتحانات ساعت اول خود را در روزهای یادشده، به آخرین زمان‌بندی برگزاری امتحانات در همان روز موکول می‌شود.

 

 

تعداد بازدید : 425

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید