کنگره بین‌المللی زیست‌پزشکی برگزار می شود

کنگره بین‌المللی زیست‌پزشکی برگزار می شود

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص برگزاری کنگره بین‌المللی زیست‌پزشکی در دیماه سال جاری، بیان کرد: هدف از برگزاری دومین دوره از کنگره زیست پزشکی، شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر و جوان در حوزه زیست فناوری است.

 رئیس کنگره بین المللی زیست پزشکی افزود: ستاد توسعه زیست فناوری با رویکرد حمایت از پژوهشگران، جشنواره پژوهشگران برتر و جوان زیست فناوری را هم زمان با کنگره زیست پزشکی برگزار می کند تا نخبگان و محققان برتر شرکت کننده در این کنگره را معرفی و از آنها حمایت کند.

به گفته قانعی، دومین کنگره بین المللی زیست پزشکی به عنوان پرمخاطب ترین کنگره بین المللی داخلی، با هدف معرفی جدیدترین پژوهش های فناوری محور در حوزه زیست شناسی و علوم پزشکی در تاریخ ۳ لغایت ۶ دی ماه ۹۷ در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

وی همچنین تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که ۵۰ مهمان خارجی هم در آن حضور خواهند داشت. هم چنین تا امروز، حدود یک هزار و ۴۰۰ مقاله به کنگره ارسال شده است

تعداد بازدید : 301

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید