دانشگاه سائو پائولو؛ بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی برزیل

دانشگاه سائو پائولو؛ بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی برزیل

دانشگاه سائو پائولوعلاوه بر اینکه بزرگ‌­ترین دانشگاه دولتی برزیل است، معتبرترین موسسه آموزشی این کشور نیز به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سایت «topuniversiteis»، دانشگاه سائو پائولوعلاوه بر اینکه بزرگ‌­ترین دانشگاه دولتی برزیل است، معتبرترین موسسه آموزشی این کشور نیز به شمار می‌آید.

هم­چنین، دانشگاه سائوپائولو بهترین دانشگاه در منطقه «ibero» آمریکاست که شهرت بسیاری در میان دانشگاه‌های جهان دارد.

دانشگاه سائوپائولو، از نظر مجله آموزشی «time higher» از نقطه نظر میزان شهرت، در رتبه 51 تا 60 جهان قرار دارد.

این دانشگاه شامل آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه در تمام زمینه‌های علوم می­‌شود که در سال 1934 تأسیس شده است.

 دانشگاه سائوپائولو، اخیراً دپارتمان‌های جدیدی ایجاد کرده است که با ثبت نام بیش از 90 هزار دانشجو، یکی بزرگ‌ترین موسسات آموزش عالی در آمریکای لاتین شده است

این دانشگاه هم­چنین، از نظر پژوهشی، بزرگ‌ترین موسسه تحقیقاتی برزیل است و بیش از بیست و پنج درصد از مقالات علمی که توسط محققان برزیلی صورت گرفته و در کنفرانس‌ها و مجلات معتبر منتشر شده‌اند را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر، دانشگاه سائوپائولو  دارای پنج بیمارستان است و تعداد 247 دوره مقطع کارشناسی و تعداد 239 دوره تحصیلات تکمیلی در تمام رشته‌ها را ارائه می‌دهد.

همچنین، حدود 36 رشته گوناگون دراین دانشگاه تدریس می شوند که از جمله آنها می‌توان به کشاورزی و جنگلداری، معماری، هنر و طراحی، مهندسی عمران و سازه، دندانپزشکی، داروسازی و فلسفه اشاره کرد.

تعداد بازدید : 416

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید