لیست مجلات ISI حسابداری

لیست مجلات ISI حسابداری را در اين قسمت ملاحظه نماييد.

لیست مجلات ISI حسابداری را در این قسمت ملاحظه نمایید. گروه حسابداری دپارتمان علوم انسانی ما اقدام به دسته بندی و ارائه لیست مجلات ISI حسابداری نموده است. در واقع اکثر دانشجویان و محققان به دلیل عدم آشنایی با مجلات رشته حسابداری، در انتخاب مجله مناسب و سابمیت مقاله خود، دچار مشکل می شوند. بنابراین لیست مجلات ISI حسابداری ارائه شده، می تواند مشکلات دانشجویان را در زمینه یافتن مجله ای مناسب جهت سابمیت مقاله خود برطرف نماید.

مضاف بر ارائه لیست مجلات ISI حسابداری، اطلاعات مفید دیگری نیز ارائه شده است که فرآیند انتخاب مجله مناسب را از لیست مجلات ISI حسابداری آسان می نماید. این اطلاعات شامل : نام مجله، موضوعات تحقیقاتی تحت پوشش مجله، ایمپکت فاکتور  مجله، ناشر، کشور و مهمتر از همه لینک ورود به وبسایت مجله می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی موضوعات تحت پوشش مجلات را مشاهده کرده و همچنین ایمپکت فاکتور آن ها را با هم مقایسه کنید. و درنهایت پس از بررسی و انتخاب مجله مورد نظرتان از لیست مجلات ISI حسابداری، با کلیک بروی لينك ورود به صفحه ژورنال، به صفحه مجله وارد شوید.

دقت نمایید که کلیه مجلات ارائه شده در این لیست، ژورنال می باشند. اما شاید برخی از این مجلات جزو مجلات ISI نباشند. معمولا مجلات با ایمپکت فاکتور بالا جزو مجلات ISI می باشند، اما جهت اطمینان یافتن از ISI بودن یا نبودن یک مجله، می توانید به وبسایت تامسون رجوع کنید و این موضوع را مورد بررسی قرار دهید. هدف گروه حسابداری از ارائه لیست مجلات ISI حسابداری، کمک به دانشجویان این رشته در جهت آشنایی با کلیه مجلات رشته حسابداری و همچنین تسهیل انتخاب مجله مناسب جهت سابمیت مقاله می باشد. امید که این لیست برای شما دانشجویان رشته حسابداری مفید فایده واقع گردد.

تعداد بازدید : 6526


برچسب ها: لیست مجلات ISI حسابداری


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم انسانی > حسابداری > خدمات رشته حسابداری > لیست مجلات ISI حسابداری
ثبت سفارش جدید