تولید محتوا

تولید مطلب بر مبنای یک یا چند کلید واژه، خلاصه سازی متون تخصصی و جستجوی مقالات انگلیسی از جمله خدمات ما در زمینه تولید محتوی هستند.

 خدمات تولید محتوی

گروه ترجمه تخصصی البرز با تکیه بر دانش فنی و تجارب چندین ساله خود به ارائه خدمات جدیدی در قالب تولید محتوی اقدام نموده است.  تولید مطلب بر مبنای یک یا چند کلید واژه، خلاصه سازی متون تخصصی و جستجوی مقالات انگلیسی از جمله خدمات ما در زمینه تولید محتوی هستند.

نکته بسیار مهم: تولید محتوی به هیچ وجه شامل پایان نامه نویسی یا مقاله نویسی نمی شود و موسسه البرز انجام پایانامه یا مقاله نویسی را مغایر با شرع، قانون و اخلاق می داند. 
 

جستجو و تولید مطلب در زمینه یک یا چند کلید واژه 

شما یک یا چند کلید واژه علمی، تخصصی یا عمومی را به ما معرفی می کنید و ما جدیدترین و معتبرترین مطالب پیرامون آن کلیدواژه ها را در اختیار شما قرار می دهیم. صاحبان وب سایت ها، مدیران کانال ها و صفحات مجازی، محققین، استادید و دانشجویان می توانند از این سرویس در راستای فعالیت های خود به خوبی بهره مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید
 

خلاصه سازی متون و مقالات تخصصی 

در بسیاری از مواقع مطالعه یک خلاصه مفید از یک متن یا مقاله علمی بسیار منطقی تر از مطالعه کل آن مطلب است. این سرویس به دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و نویسندگان کمک می کند تا در زمان بسیار کمتری فعالیت پژوهشی خود را به ثمر رسانند

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

جستجوی مقالات انگلیسی  

به عنوان یک محقق ممکن است  در راستای تحقیقات و پژوهش های خود به مقالات علمی معتبر نیاز پیدا کنید. در این سرویس کلید واژه هایی را به معرفی می کنید و ما جدیدترین مقالات علمی مرتبط با کلید واژه های مورد نظر شما را از معتبر ترین پایگاه های علمی دانلود کرده و در اختیار شما قرار می دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 



این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

راهنما ي ثبت سفارش آنلاین ترجمه ترجمه مقاله تخصصی ویرایش مقاله انگلیسی راهنماي ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI ترجمه متن توسط مترجمان حرفه ای قیمت ترجمه متن مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی حق مالکیت معنوی دانلود مقالات ترجمه شده رایگان
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید