ويرايش مقالات ISI مهندسی معدن

ويرايش مقالات ISI معدن را به گروه ويراستاران معدن دپارتمان فنی و مهندسی ما بسپاريد. مقاله انگلیسی از نظر گرامری و نگارشی ویراستاری شده و اشکالات آن رفع می گردد.

ویراستاری مقالات انگلیسی مهندسی معدن

چنانچه نیاز به یك ویرایش دقیق از مقاله معدن خود دارید، می توانید كار ویرایش مقاله ISI معدن خود را به دست گروه مترجمان و ویراستاران رشته مهندسی معدن ما بسپارید. این گروه با سابقه درخشانی كه در زمینه ترجمه و ویرایش مقالات انگلیسی معدن دارا می باشد، می تواند كار ویرایش مقاله ISI مهندسی معدن شما را به طور كاملا تخصصی انجام دهد. بنابراین اگر ادیتور ژورنال مقاله شما را به دلیل اشكالات ساختار نگارشی بازپس فرستاده است، مقاله خود را برای گروه ویراستاران معدن ما بفرستید تا این گروه با ویرایشی تخصصی ساختار نگارشی مقاله را بهبود بخشد و مشكلات ساختاری آن را برطرف نماید. به دلیل اینكه گروه ویراستاران معدن از اصطلاحات و مفاهیم علمی رشته معدن آگاهی كامل دارند، در حین ویرایش مقالات انگلیسی، مفاهیم علمی مقاله تغییر نخواهد كرد. شما دانشجویان رشته مهندسی معدن می توانید قبل از سابمیت مقاله، ویرایش تخصصی مقاله معدن خود را توسط گروه مترجمان معدن ما انجام دهید. ما با تشكیل این گروه، این امكان را برای شما فراهم كرده ایم كه ویراستاری مقالات انگلیسی مهندسی معدن را به طور كاملا تخصصی و با كیفیت بالا انجام دهید. امید است كه این گروه بتواند رضایت خاطر شما را در زمینه ویرایش مقالات ISI معدن فراهم نماید.

جهت آشنایی با خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI معدن، به قسمت ترجمه مقالات ISI معدن مراجعه كنید.

پس از ثبت نام می توانید جهت ارسال سفارش اقدام كنید. می توانید نحوه ارسال سفارش را از بخش ثبت سفارش ویرایش مقاله ملاحظه نمایید. 

تعداد بازدید : 5464


برچسب ها: ويرايش مقالات ISI معدن، ويرايش مقاله ISI معدن

نتایج نظر سنجی از مشتریان




ویرایش مقاله در زمینه فرآوری مواد معدنی، ویرایش گرامری و نگارشی،





ویرایش مقاله در زمینه blasting، ویرایش گرامری و نگارشی،




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی معدن > خدمات رشته مهندسی معدن > ويرايش مقالات ISI مهندسی معدن
ثبت سفارش جدید