مهندسی شهرسازی

رشته مهندسی شهرسازی

مهندسی شهرسازی یکی از رشته های پر اهمیت و جذاب در مجموعه رشته های آزمون سراسری است که داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی می تواند آن را انتخاب کند. در نیم قرن اخیر توجه بسیاری به رشته مهندسی شهرسازی شده است و دانشکده و کالجهای معروف بسیاری به آن روی آورده اند. این رشته، امروزه، کمک شایانی به حل معضلات در سطح شهر و کل جوامع کرده است و توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند.در کشور ما نیز نیاز بسیاری به متخصص و کارشناس در این رشته احساس شده و می شود و دانشگاههای مختلفی، سعی بر تاسیس و ایجاد این رشته نموده اند. در سطح مدیران کشور نیز کم کم، نیاز به رشته ای همچون شهرسازی احساس شده است و بسیاری از مدیران شهری سعی در فرا گرفتن این دانش، بصورت دانشگاهی و غیره داشته اند. به عنوان نمونه، در حالی که تا چند سال پیش، معدودی از شهرداران در سطح کشور، دارای تحصیلات در زمینه شهرسازی بودند، اما امروزه، این تعداد به شدت افزایش یافته و کم کم سایر مدیران نیز نیاز به کسب این دانش را احساس نموده اند. علاوه بر انجام عملیات عمرانی، محاسبات سازه، بحثهای معماری و ... که اکثرا بر روی تک بنا و یا یک محدوده مشخص متمرکز هستند، نیاز بسیار زیادی به رشته ای همچون شهرسازی احساس می شود تا بتواند علاوه بر این مباحث، در سطحی کلان تر وارد صحنه شده و بتواند مباحثی همچون اقتصاد، روان شناسی، آمار، سوانح طبیعی (زلزله و ...)، مدیریت، حمل و نقل، ترافیک و ... را با مسائل فوق ترکیب کرده و نتیجه ای بهینه را سبب شود. رشته شهرسازی، در واقع مفصلی بین علوم گوناگون است، از علوم انسانی گرفته، تا علوم فنی و مهندسی، همانند عمران، تاسیسات، ترافیک، حمل و نقل و ... و هنر، همانند طراحی، معماری و ...

شما دانشجویان گرامی تمامی گرایش های رشته مهندسی شهرسازی می توانید خدمات ترجمه متون تخصصی مهندسی شهرسازی، ترجمه مقالات ISI مهندسی شهرسازی و ویرایش مقالات ISI مهندسی شهرسازی را از ما بخواهید. ما با جمع آوری گروهی از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تكمیلی رشته مهندسی شهرسازی، امكان ارائه خدمات ذكر شده را با بهترین كیفیت فراهم كرده ایم. قطعا خدمات یاد شده، باید توسط دانشجویان یا فارغ التحصیلان تحصیلات تكمیلی رشته مهندسی شهرسازی انجام گیرد. ما این امكان را برای شما دانشجویان محترم فراهم كرده ایم تا ترجمه متون تخصصی مهندسی شهرسازی، ترجمه مقالات ISI مهندسی شهرسازی و ویرایش مقاله ISI مهندسی شهرسازی را با كیفیت مطلوب انجام دهید. 

همچنین امکان دانلود مقالات ترجمه شده مهندسی شهرسازی، مقالات فارسی شهرسازی، تحقیق، پروژه، کتاب و جزوات مهندسی شهرسازی میسر است.


تعداد بازدید : 51122


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی شهرسازی
ثبت سفارش جدید