مقالات رایگان ترجمه شده صنایع

دانلود مقالات رایگان ترجمه شده مهندسی صنایع در این بخش میسر است.

دانلود مقالات رایگان ترجمه شده مهندسی صنایع

فهرست مقالات رایگان ترجمه شده مهندسی صنایع در ادامه صفحه قابل رویت بوده و عناوین فارسی و انگلیسی مقالات مهندسی صنایع قابل مشاهده است. در این بخش امکان دانلود رایگان میسر است و جهت دانلود ترجمه فارسی مقاله صنایع، نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد. در صورتی که بر روی جزئیات بیشتر و دانلود هر مقاله کلیک فرمایید می توانید چکیده انگلیسی مقاله و چکیده فارسی مقاله را مشاهده کنید و در همان صفحه با درج ایمل خود، مقاله را به صورت رایگان دانلود فرمایید. فایلی که دانلود می نمایید یک فایل فشرده شامل فایل pdf مقاله انگلیسی و فایل word ترجمه مقاله می باشد.
مقالاتی که در بخش " دانلود مقاله
رایگان ترجمه شده صنایع"  قرار داده می شوند مقالاتی هست که توسط گروه ترجمه البرز ترجمه شده و مالکیت معنوی ترجمه توسط کاربر واگذار شده و از تخفیف ترجمه بهرمند شده است و لذا گروه ترجمه البرز اجازه قرار دادن ترجمه مقاله را در سایت دارد. علاوه براین مقالات رایگان، مقالات فروانی نیز در بخش مقاله انگلیسی مهندسی صنایع با ترجمه فارسی قرار دارند که با هزینه اندکی قابل خرید هستند.

تعداد بازدید : 2792


برچسب ها: مقالات رایگان ترجمه شده مهندسی صنایع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
China SignPost
سال انتشار
2011
کد محصول
1011056
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
مقاله با ترجمه




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > خدمات رشته مهندسی صنايع > مقالات رایگان ترجمه شده صنایع
ثبت سفارش جدید