ترجمه تخصصی نانوفناوری

موسسه ترجمه البرز ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی نانوفناوری می باشد. ترجمه توسط مترجمان رشته نانو و سایر رشته های مرتبط با حوزه نانوفناوری به انجام می رسد.

ترجمه تخصصی رشته نانوفناوری

 نانوفناوری در رده علوم نو بوده و در سال های اخیر تحقیقات فرآوانی در حوزه آن صورت گرفته است و انجام این تحقیقات با سرعت روزافزونی رو به افزایش است. ترجمه تخصصی نانوفناوری نیازمند آشنایی با این حوزه جدید علمی است. بنابراین ما با به كارگیری مترجمان دانش آموخته نانوفناوری و یا دانش آموختگان سایر رشته های مرتبط با نانوفناوری، ترجمه متون تخصصی این حوزه را با كیفیت عالی انجام می دهیم.
 آشنایی با مفاهیم علمی حوزه نانوفناوری، كیفیت بالای ترجمه تخصصی نانوفناوری را به دنبال خواهد داشت. به طور مثال جهت ترجمه متون نانوفناوری در حوزه میكروسكوپ های الكترونی، مترجم مربوطه می بایست اطلاعات كافی در زمینه فیزیك و نحوه كار میكروسكوپ های الكترونی داشته باشد و یا برای
ترجمه متن تخصصی مربوط به نانوترانزیستورها، اطلاعات كافی در زمینه نانوترانزیستورها مورد نیاز است.

ترجمه کلیه متون تخصصی نانوفناوری شامل: ترجمه كتاب های حوزه نانوفناوری، مقالات مربوط به حوزه نانوفناوری، پایان نامه های حوزه نانوفناوری و سایر متون تخصصی نانوفناوری پذیرفته می گردد.
اگر عضو هستید هم اكنون
سفارش دهید و چناچه عضو نیستید، ابتدا ثبت نام كنید


برای كسب اطلاعات درباره ویرایش مقالات
ISI نانوفناوری به قسمت های
ویرایش مقالات ISI نانوفناوری مراجعه نمایید.

تعداد بازدید : 5143


برچسب ها: ترجمه تخصصی نانوفناوری، ترجمه تخصصی نانوتکنولوژی


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم پايه > نانوفناوری > خدمات رشته نانوفناوری > ترجمه تخصصی نانوفناوری
ثبت سفارش جدید