دپارتمان علوم پايه

علوم پایه

به طور كلی خدمات اصلی ما در سه زمینه ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقالات ISI (فارسی به انگلیسی) و ویرایش مقالات ISI در كلیه رشته های دانشگاهی می باشد. قطعا ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقالات ISI و ویرایش مقالات ISI رشته های مختلف دانشگاهی، میبایست توسط دانش آموختگان رشته مربوطه كه به فن ترجمه تسلط دارند، انجام گیرد. لذا جهت بهبود كیفیت در انجام این خدمات، ما اقدام به دسته بندی مترجمان در گروه های مختلف دانشگاهی نموده ایم.

دپارتمان علوم پایه متشكل از مترجمانی از رشته های مختلف علوم پایه جهت ارائه خدمات ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقاله ISI و ویرایش مقاله ISI در رشته های زمین شناسی، شیمی، فیزیك و فتونیك، زیست شناسی، آمار، ریاضی، نانوفناوری، ژئوفیزیك و هواشناسی تشكیل یافته است. بنابراین ترجمه متون تخصصی، ویرایش مقاله ISI و ترجمه مقاله ISI، به مترجم دانش آموخته همان رشته واگذار می گردد، تا در فرآیند ترجمه هم كلمات و اصطلاحات رایج به درستی استفاده گردند و هم مفاهیم علمی حین ترجمه به خوبی انتقال یابند و دچار تغییر نگردند. شما دانشجویان رشته های مختلف علوم پایه، می توانید خدمات مربوط به رشته خود را به گروه علوم پایه ما بسپارید. 

علاوه بر ارائه خدمات ترجمه و ویرایش، می توانید مقالات ترجمه شده، مقالات فارسی، جزوات، کتاب ها، تحقیق و پروژه های مربوط به رشته خود را نیز دانلود کنید.

تعداد بازدید : 472818

رشته های دپارتمان علوم پايه

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم پايه
ثبت سفارش جدید