ترجمه تخصصی مهندسی شيمی

انجام خدمات ترجمه تخصصی مهندسی شیمی یکی از خدمات گروه مهندسی شیمی ما می باشد. ترجمه مقالات و متون تخصصی مهندسی شیمی توسط مترجمان گرایش های فرآیندهای جداسازی، پدیده های انتقال، ترموسینتیک و کاتالیست، مدل سازی شبیه سازی و کنترل و ... انجام می گیرد.

 ترجمه تخصصی رشته مهندسی شیمی

رشته مهندسی شیمی را می توان پرگرایش ترین رشته در بین رشته های فنی و مهندسی نامید. گرایش های این رشته در مقطع کارشناسی ارشد عبارتند از فرآیندهای جداسازی، پدیده های انتقال، ترموسینتیک و کاتالیست، مدل سازی شبیه سازی و کنترل، پلیمر و چندین گرایش دیگر. تنوع گرایش های این رشته حساسیت ویژه ای را در زمینه ترجمه تخصصی مهندسی شیمی ایجاد می کند. چراکه ترجمه می بایست توسط مترجمی هم گرایش به انجام رسد. چون مباحثی که گرایش های رشته مهندسی شیمی به آن می پردازند در بسیار از مواقع ارتباط چندانی با هم ندارند و قطعا مترجمی با گرایش جداسازی بر مباحث گرایش فرآوری و انتقال گاز تسلط کافی را ندارد.

جهت ترجمه تخصصی متون مهندسی شیمی، ما گروهی متشکل از مترجمان رشته مهندسی شیمی با گرایش های گوناکون ایجاد نموده ایم. شما می توانید ترجمه متون تخصصی و مقالات تخصصی مهندسی شیمی مرتبط با كلیه حوزه های این رشته را به گروه مترجمان ما بسپارید. متن ارسالی شما مورد ارزیابی قرار گرفته و به مترجمی كه با زمینه علمی مقاله آشنایی دارد، سپرده می شود؛ تا ترجمه متن شما هرچه تخصصی تر انجام گیرد.

جهت ارسال سفارش، وارد صفحه كاربری خود شده و سفارش دهید و در صورتی كه هنوز ثبت نام نكرده اید، ابتدا ثبت نام كنید و سپس سفارش خود را برای ما بفرستید. قیمت ترجمه متون مهندسی شیمی را در بخش برآورد قیمت ترجمه ملاحظه فرمایید.

چنانچه تمایل به ترجمه مقاله مهندسی شیمی از فارسی به انگلیسی دارید، به بخش خدمات ترجمه مقاله ISI مهندسی شیمی مراجعه كنید و در صورتی كه قصد ویرایش مقاله مهندسی شیمی خود را دارید، به قسمت ویرایش مقاله ISI مهندسی شیمی رجوع كنید. 

تعداد بازدید : 12878


برچسب ها: ترجمه تخصصی مهندسی شيمی، ترجمه تخصصی متون مهندسی شيمی

نتایج نظر سنجی از مشتریان




ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه طراحی فرآیند





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه مهندسی بیوتکنولوژی





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه شیمی/ پلیمر/ مواد





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه شیمی





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه کاتالیست





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه طراحی فرآیند





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه فرآیندهای جداسازی





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه محیط زیست





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه گاز





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه شیمی





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه قیر





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه فرایند - بیوتکنولوژی





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه طراحی





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه محیط زیست





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه جداسازی




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسي شيمی > خدمات رشته مهندسي شيمی > ترجمه تخصصی مهندسی شيمی
ثبت سفارش جدید