ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات

موسسه ترجمه البرز ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات می باشد. ترجمه متون و مقالات تخصصی مهندسی فناوری اطلاعات توسط مترجمان این رشته به انجام می رسد.

ترجمه تخصصی مهندسی فناوری اطلاعات

ترجمه تنها یک برگردان از زبان انگلیسی به فارسی نیست. مترجم باید مفاهیم دشوار علمی متون و مقالات رشته مهندسی فناوری اطلاعات را درک نماید تا قادر به انجام یک ترجمه صحیح و علمی باشد. ما با اعتقاد بر اینكه ترجمه متون تخصصی هر رشته كاری تخصصی است، گروه مترجمان فناوری اطلاعات را جهت ترجمه مقالات و متون این رشته تشكیل داده ایم.

 اعضای گروه مترجمان فناوری اطلاعات، دانش آموختگان مقاطع تحصیلات تكمیلی رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT) هستند كه به طور تخصصی به ترجمه متون رشته خود می پردازند. انجام ترجمه متون و مقالات رشته فناوری اطلاعات توسط این گروه موجب می گردد كه از ترجمه تحت اللفظی اجتناب شود، چراكه مترجم دقیقا با مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با این رشته آشنا بوده و بنابراین ترجمه را با درك كردن مفهوم متن و به صورت مفهومی انجام می دهد. انجام ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات توسط مترجمین سایر رشته ها از كیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود، زیرا مترجم مفاهیم علمی مطرح شده در متن را به خوبی درك نخواهد كرد. شما دانشجویان رشته فناوری اطلاعات می توانید ترجمه انگلیسی به فارسی كلیه متون تخصصی رشته خود شامل: كتاب های فناوری اطلاعات، مقالات فناوری اطلاعات و پایان نامه های فناوری اطلاعات را به دست مترجمین گروه فناوری و اطلاعات ما بسپارید.

توضیح در مورد پلن های ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات

مترجمین گروه ترجمه البرز به دو گروه مترجمان پلن خوب و مترجمان پلن عالی تقسیم شده و به تبع آن دو نوع سفارش ترجمه نیز در موسسه ترجمه البرز انجام می شود. سفارشات ترجمه پلن خوب و سفارشات ترجمه پلن عالی. پلن عالی مناسب ترجمه کتاب و مواردی که ترجمه برای شما از اهمیت بسزایی برخوردار است، بوده و در مواردی که درک مفهوم و استفاده ترجمه به عنوان پروژه درسی و یا استفاده در پایان نامه ملاک شماست، می توانید از ترجمه پلن خوب استفاده نمایید.

نحوه ارسال ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات

پس از ثبت نام در وبسایت و ورود به صفحه کاربری خود می توانید سفارش ترجمه خود را برای ما ارسال نمایید.

قیمت ترجمه پلن های خوب و عالی برای ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات را می توانید در بخش  قیمت ترجمه مشاهده فرمایید.

جهت مشاهده توضیحات مربوط به خدمات ترجمه مقالات ISI رشته فناوری اطلاعات از فارسی به انگلیسی، به بخش ترجمه مقالات ISI‌ فناوری اطلاعات و برای خدمات ویرایش مقالات این رشته از جنبه نگارشی، به قسمت ویرایش مقالات ISI فناوری اطلاعات مراجعه فرمایید.

تعداد بازدید : 12457


برچسب ها: ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات، ترجمه متون تخصصی فناوری اطلاعات

نتایج نظر سنجی از مشتریان




ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه شبکه و امنیت





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه شبکه و امنیت





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه شبکه و امنیت





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه امنیت





ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه آینده پژوهی




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی فناوری اطلاعات > خدمات رشته مهندسی فناوری اطلاعات > ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات
ثبت سفارش جدید