Skip Navigation Links

هزینه ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات

ارزانترین و با کیفیت ترین ترجمه های تخصصی فناوری اطلاعات را از گروه ترجمه تخصصی البرز بخواهید. برای پاسخ به نیاز ها و ملاحظات کاربران مختلف برای هزینه ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات 6 پلن قیمتی منعطف و متنوع ارائه می نماییم

نحوه قیمت گذاری ترجمه متون و مقالات  IT

برای تعیین قیمت ترجمه متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات چندین عامل لحاظ می شوند که در ادامه توضیح داده ایم:

کیفیت ترجمه؛ ترجمه تخصصی با کیفیت خوب از ترجمه عالی فناوری اطلاعات ارزانتر است. جزئیات بیشتر

سرعت انجام ترجمه؛ ترجمه تخصصی با سرعت عادی از ترجمه نیمه فوری فناوری اطلاعات ارزانتر است. همچنین ترجمه نیمه فوری از ترجمه فوری متون و مقالات فناوری اطلاعات قیمت پایینتری دارد. برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید  .

تعداد کلمات؛ هر چقدر که تعداد کلمات قابل ترجمه یک متن یا مقاله ISI فناوری اطلاعات کمتر باشد، هزینه ترجمه تخصصی آن کمتر است.

زبان مبداء ترجمه؛ به طور متوسط ترجمه انگلیسی به فارسی از ترجمه فارسی به انگلیسی متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات هزینه پایینتری دارد.

زبان مبداء ترجمه تخصصی و نیز تعداد کلمات متن برای یک سفارش واحد منحصر به فرد است. مثلا ترجمه متن یا مقاله انگلیسی فناوری اطلاعات یا ترجمه متن یا مقاله ISI فارسی در زمینه فناوری اطلاعات به ترتیب زبان مبداء انگلیسی و فارسی دارند. تعداد کلمات یک متن نیز تغییر نمی کند و مخصوص همان متن است.

اما فوریت و کیفیت یک متن یا مقاله IT قابل تغییر است. در نتیجه از ترکیب حالت های مختلف فوریت و کیفیت 6 پلن قیمتی برای ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات قابل ارائه است:

ترجمه متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات با سرعت تحویل عادی و کیفیت ترجمه خوب

ترجمه متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات با سرعت تحویل نیمه فوری و کیفیت ترجمه خوب

ترجمه متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات با سرعت تحویل فوری و کیفیت ترجمه خوب

ترجمه متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات با سرعت تحویل عادی و کیفیت ترجمه عالی

ترجمه متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات با سرعت تحویل نیمه فوری و کیفیت ترجمه عالی

ترجمه متون و مقالات ISI فناوری اطلاعات با سرعت تحویل فوری و کیفیت ترجمه عالی

ارزانترین ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات کدام است؟

ترجمه متن یا مقاله انگلیسی فناوری اطلاعات، ترجمه متن یا مقاله فارسی فناوری اطلاعات و ترجمه انواع متون IT اعم از پایانامه، کتاب، جزوه، بروشور، سایت، مقاله ISI و نیز ترجمه سایر متون تخصصی فناوری اطلاعات بر اساس پارامترهای فوق قیمت گذاری می شوند. بنابراین می توان گفت که برای یک سفارش خاص پلن خوب عادی (گزینه اول) ارزانترین ترجمه فناوری اطلاعات است. البته ترجمه سایر پلن ها نیز در گروه ترجمه تخصصی البرز با هزینه بسیار پایین و منصافنه و با کیفیت بالا انجام می شود. جهت تخمین هزینه ترجمه فناوری اطلاعات و مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید.

شمارش تعداد کلمات قابل ترجمه

مبنای قیمت گذاری ترجمه متن و مقاله فناوری اطلاعات تعداد کلمات آن است. به این صورت که بخش هایی از متن که باید ترجمه شوند توسط کارشناس شمارش می شود. برای اینکه کلمات به صورت دقیق شمارش شوند از ابزار ماشینی استفاده نمی شود. زیرا نرم افزار یا ابزار ماشینی قادر به شمارش دقیق و صحیح نیست. به عنوان مثال معمولا رفرنس یک مقاله ISI یا متن تخصصی نیازی به ترجمه ندارد و در شمارش کلمات هم لحاظ نمی شود. اما بخش رفرنس از بقیه قسمت ها فقط توسط کارشناس قابل تشخیص است.

کدام پلن ترجمه تخصصی را انتخاب کنم؟

در هنگام ثبت سفارش ترجمه با توجه به محدودیت زمانی و ملاحظات دیگری که دارید پلن مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ما تاریخ تحویل و هزینه ترجمه تخصصی متن برای هر 6 پلن را اعلام می کنیم. شما می توانید هر شش پلن را بررسی کرده و اگر لازم بود پلن مناسب تر را تنها با یک کلیک انتخاب نمایید.


تعداد بازدید : 725

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید