Skip Navigation Links

ترجمه فوری و تخصصی فناوری اطلاعات

گروه ترجمه تخصصی البرز با داشتن ده ها مترجم زبده و با تجربه قادر است انواع متون تخصصی و مقالات ISI رشته فناوری اطلاعات و گرایش های مختلف آن را در کمترین زمان ممکن به صورت فوری و با بالاترین کیفیت ترجمه نماید.

ترجمه آنلاین متون و مقالات فناوری اطلاعات

شما می توانید  بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سایت گروه ترجمه تخصصی البرز به سادگی و تنها با چند کلیک سفارش ترجمه تخصصی فارسی یا انگلیسی خود را ارسال نموده و در سریع ترین زمان ممکن متن ترجمه شده فناوری اطلاعات را دریافت نمایید. برای پاسخ به نیاز کاربران مختلف و بر اساس محدودیت های زمانی که کاربران ممکن است داشته باشند، انجام ترجمه تخصصی فناوری اطلاعات را با سه سرعت مختلف ارائه می نماییم:

ترجمه متون فناوری اطلاعات با سرعت عادی

ترجمه متون فناوری اطلاعات با سرعت نیمه فوری؛ در این حالت ترجمه تخصصی 25 درصد زودتر از حالت عادی آماده می شود. مثلا اگر ترجمه عادی 4 روزه باشد، ترجمه نیمه فوری 3 روزه تحویل داده می شود.

ترجمه متون فناوری اطلاعات با سرعت فوری؛ ترجمه تخصصی فوری 50 درصد از ترجمه عادی سریع تر است. در مثال فوق ترجمه فوری فناوری اطلاعات 2 روزه تحویل داده می شود.

برای ترجمه تخصصی IT عجله دارم!

تجربه ما نشان داده است که سرعت انجام ترجمه از نظر کاربران مختلف متفاوت بوده و کاملا نسبی است. مثلا ممکن است شما 4 روز را فوری تلقی کنید و کاربر دیگری ترجمه 2 روزه را فوری بداند. ممکن است برای دریافت متن ترجمه شده عجله داشته باشید و حالت فوری را انتخاب کنید. مثلا تمایل داشته باشید که 4 روزه ترجمه را دریافت کنید. ما متن شما را بررسی می کنیم و ممکن است مشخص شود که ترجمه متن IT شما در حالت عادی 4 روزه انجام می شود. در این صورت بدون پرداخت هزینه اضافی برای ترجمه فوری، در زمان دلخواه متن ترجمه شده را دریافت می کنید.

ترجمه متون فارسی و همچنین ترجمه متون و مقالات انگلیسی فناوری اطلاعات به صورت عادی، نیمه فوری و فوری قابل انجام هستند.


تعداد بازدید : 686

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید