Skip Navigation Links

کیفیت ترجمه تخصصی عمران

ترجمه کلیه متون تخصصی عمران و مقالات ISI عمران توسط مترجمین عمران گروه البرز انجام می شود. با داشتن ده ها مترجم حرفه ای عمران قادریم با کیفت ترین خدمات ترجمه تخصصی عمران را ارائه دهیم.

گروه ترجمه تخصصی البرز در دو سطح کیفی به ترجمه متون و مقالات ISI عمران اقدام می نماید. ترجمه عالی و ترجمه خوب که در ادامه توضیح می دهیم.

ترجمه متن تخصصی عمران با کیفیت عالی

ترجمه عالی عمران به طور تخصصی و توسط مترجمین عمران با سطح عالی انجام می شود. پس از پایان کار ترجمه، مترجم سطح عالی دوم متن ترجمه شده را مورد ارزیابی قرار می دهد. هم ترجمه متن و مقاله انگلیسی عمران و هم ترجمه متن و مقاله فارسی عمران با کیفیت عالی قابل عرضه هستند.

ترجمه متن تخصصی عمران با کیفیت خوب

ترجمه خوب عمران به طور تخصصی و توسط مترجم سطح خوب انجام می شود. ترجمه خوب مورد ارزیابی مجدد قرار نمی گیرد. همچنین سابقه و تبحر مترجم خوب از مترجم عالی کمتر است. به همین دلیل ترجمه خوب از ترجمه عالی ارزانتر است. هم ترجمه مقالات و متون انگلیسی عمران و هم ترجمه مقالات و متون فارسی عمران با کیفیت خوب قابل ارائه هستند.
 

یک متن تخصصی عمران یا مقاله ISI عمران شامل ده ها و صدها لغت و اصطلاح تخصصی است. فقط یک مترجم عمران می تواند معادل صحیح این اصطلاحات را در ترجمه متون عمران به کار برد. ترجمه متن تخصصی عمران از یک مترجم عمومی ساخته نیست.

ویژگی مترجمین عمران گروه ترجمه تخصصی البرز

1-     در مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته و گرایش های عمران فارغ التحصیل شده اند

2-     بر زبان تخصصی عمران تسلط دارند

3-     بر زبان انگلیسی عمومی تسلط دارند

4-     آزمون های مترجمی موسسه را با موفقیت پشت سر گذاشته اند

این ویژگی ها سبب شده که مترجمین عمران ما انواع متون انگلیسی و یا متون فارسی عمران را با بالاترین کیفیت ترجمه نمایند. ترجمه کتاب های عمران، ترجمه مقالات ISI عمران، ترجمه دستورالعمل های کارگاهی و ترجمه سایر متون تخصصی عمران توسط مترجمین ما انجام می شود.


تعداد بازدید : 847

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید