Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پژوهشی در مورد روش های بهره وری انرژی در پردازش ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پژوهشی در مورد روش های بهره وری انرژی در پردازش ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Science and Mobile Computing
سال انتشار
2014
کد محصول
1013821
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
438 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پردازش ابری یک پارادایم در حال تحول است که روش ارائه خدمات فناوری مبتنی بر اطلاعات را تغییر می­ دهد. پردازش ابری یک دوره جدید در صنعت IT ایجاد کرده، و به مشاغل و اشخاص، منافع فنی و  اقتصادی ارائه می­ کند، مانند استفاده از منابع محاسباتی از طریق مجازی سازی، و کاربر تنها برای آنچه که استفاده می کند هزینه پرداخت می کند  . در محاسبات مبتنی بر ابر، برنامه های کاربردی بر روی سرورهای مرکز داده اجرا می­ شوند. این مراکز داده به دلیل مصرف مقدار زیادی انرژی، هزینه های عملیاتی بالایی دارند که منجر به ایجاد کربن در محیط زیست می­ شود. بنابراین مصرف انرژی در مراکز داده در پردازش ابری مورد توجه قرار گرفته است. ما در پژوهش خود تکنیک­ های مختلف بهره وری انرژی در پردازش ابری مانند DVFS، تثبیت VM، گلوگاه منابع و DCD را بررسی می­ کنیم. بررسی نظری و مقایسه­ ای این روش ­های بهره وری انرژی در پردازش ابری، انجام شده است و این پژوهش نشان می دهد که تمام این روش ها با هدف کاهش مصرف انرژی و حداکثر کردن کارایی در پردازش ابری استفاده می شوند.

1-مقدمه

پردازش ابری به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های محاسباتی جدید در سازمان­ ها پدید آمده است. ترکیبی از فن آوری و فرآیندهای جدید منجر به یک انقلاب در روش توسعه و تحویل محاسبات به کاربر نهایی شده است. تعریف زیر از پردازش ابری توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) ارائه شده است: پردازش ابری یک مدل برای دسترسی راحت و بر حسب تقاضا، از طریق شبکه به یک استخر(منبع) مشترک از منابع محاسباتی قابل تنظیم (مانند شبکه ها، سرورها، حافظه، برنامه های کاربردی، و خدمات) است که به سرعت و با حداقلِ تلاش مدیریتی یا تعامل با ارائه دهنده خدمات، قابل دستیابی و انتشار است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud Computing
Virtualisation
Virtual Machine

ثبت سفارش جدید