Skip Navigation Links

ترجمه تخصصی برق قدرت

گروه ترجمه البرز با داشتن ده ها مترجم حرفه ای مهندسی برق قدرت قادر است ترجمه تخصصی متون و مقالات برق قدرت را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

ترجمه تخصصی برق قدرت

در میان گرایش های رشته مهندسی برق، گرایش برق قدرت در ایران طرفدارن بیشتری دارد و دانشجویان زیادی در این گرایش مشغول به تحصیل هستند. این گرایش در سطح تحصیلات تکمیلی به شاخه های : سیتسم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، برنامه ریزی و سیستم های مدیریت انرژی و ... تقسیم می گردد. متون و مقالات گرایش قدرت تفاوت زیادی با سایر گرایش های رشته برق دارد. ترجمه متون و مقالات برق قدرت بخصوص در ترجمه فارسی به انگلیسی، امری تخصصی است و نیاز به تسلط کامل به مباحث این گرایش دارد. این موضوع در ترجمه مقالات ISI برق قدرت اهمیت ویژه تری می یابد.

ما در موسسه ترجمه البرز، یک گروه از مترجمان برق تشکیل داده ایم. این گروه متشکل از فارغ التحصیلان هر 4 گرایش اصلی رشته برق و زیر شاخه های ان ها می گردند. این گروه از مترجمان برق با برگزاری ازمون های تخصصی انتخاب شده اند و در زمینه ارائه خدمات ترجمه تخصصی برق در حال فعالیت هستند. مترجمان گروه برق قدرت در دو دسته مترجمان عالی و خوب در حال ارائه خدمات ترجمه با دو کیفیت خوب و عالی می باشند. مترجمان متبحرتر و مسلط تر در گروه مترجمان پلن عالی قرار دارند. مقالات و متون ارسال مشتری را بررسی میکنیم و مرتبط ترین مترجم را برای انجام ترجمه انتخاب می کنیم.

جهت ارسال سفارش ترجمه تخصصی برق قدرت، ابتدا در سایت ثبت نام فرمایید و در صفحه کاربری سفارش خود را ثبت نمایید و در حین ثبت سفارش، گرایش خود را برق قدرت درج نمایید.


تعداد بازدید : 1872

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید