Skip Navigation Links

نرخ ترجمه تخصصی صنایع

با کیفیت ترین و ارزانترین نرخ ترجمه متون تخصصی مهندسی صنایع را از موسسه ترجمه البرز بخواهید. ما با داشتن ده ها مترجم خبره در زمینه مهندسی صنایع پلن های قیمتی متنوعی را برای ترجمه متون و مقالات ISI صنایع ارائه می دهیم.

قیمت ترجمه یک متن تخصصی یا مقاله ISI صنایع تابعی از پارامترهای زیر است:

تعداد کلمات: هر چه تعداد کلمات متن یا مقاله کمتر باشد، هزینه ترجمه تخصصی متون صنایع کمتر می شود.

زبان مبداء: به عنوان مثال ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی از ترجمه فارسی به انگلیسی مهندسی صنایع ارزانتر است.

فوریت: ترجمه تخصصی با سرعت عادی از ترجمه تخصصی همان متن با سرعت نیمه فوری ارزانتر است. به همین ترتیب ترجمه نیمه فوری نیز از ترجمه فوری مهندسی صنایع ارزانتر است.

کیفیت: هزینه ترجمه خوب از ترجمه عالی مهندسی صنایع ارزانتر است.

این شش پلن قیمتی از ترکیب دو سطح کیفی (خوب و عالی) و سه سطح فوریت (عادی، نیمه فوری و فوری) ایجاد شده اند. دو پارامتر دیگر یعنی تعداد کلمات و زبان مبدا ترجمه برای هر متن تخصصی یا مقاله ISI صنایع ثابت است.

ارزانترین نرخ ترجمه تخصصی صنایع کدام است؟

با توجه به توضیحات بالا و پلن های معرفی شده می توانیم بگوییم پلن خوب عادی از سایر پلن های ترجمه ارزانتر است. ترجمه بر اساس سایر پلن ها نیز با بالاترین کیفیت و قیمت منصفانه انجام می شود. جهت کسب اطلاع از جزئیات بیشتر کلیک نمایید. همچنین می توانید به کمک محاسبه گر ترجمه هزینه و تاریخ تحویل را تقریبی تخمین بزنید.

کدام پلن ترجمه را انتخاب نمایم؟

در هنگام ثبت سفارش ترجمه با توجه به محدودیت زمانی (فوری بودن) و سایر ملاحظات(کیفیت) یکی از پلن های ترجمه را انتخاب نمایید.امکان تغییر پلن به سادگی وجود دارد. در هنگام صدور پیش فاکتور هزینه و تاریخ تحویل هر شش پلن را برای شما ارسال می کنیم و در صورت لزوم می توانید با یک کلیک پلن خود را تغییر دهید.

نحوه شمارش کلمات متن یا مقاله ISI مهندسی صنایع 

هر مقاله ISI یا متن تخصصی مهندسی صنایع از بخش های مختلفی تشکیل شده است. متن اصلی که عموما ترجمه می شود و سایر بخش ها اعم از شکل ها، جدول ها، پاورقی ها، رفرنس ها و پیوست ها که بنا به درخواست کاربر می توانند ترجمه شوند یا ترجمه نشوند. شمارش دقیق کلمات بخش هایی که باید ترجمه شوند توسط کارشناس صورت می پذیرد.


تعداد بازدید : 621

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید